Alpine nasadí v Imole novou podlahu |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Dušan Bouzek počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Velká cena Emilie-Romagni v Imole bude znamenat pro tým Alpine nasazení prvního letošního většího vylepšení. Je jím nová podlaha. Ta by se ale zatím měla objevit pouze na jednom voze. Zdali ji nasadí Fernando Alonso nebo Esteban Ocon, není jasné. "Co se týče nasazení nových vylepšení a jejich vyhodnocení, tak to bude těžký víkend. Měli bychom na to totiž pouze páteční trénink, odpoledne už bychom se museli soustředit na kvalifikaci. V Imole toho tedy moc nenasadíme, protože si myslíme, že to pro něco takového zkrátka není vhodné místo," vysvětluje šéf stáje Mattia Binotto. To ale neznamená, že na vozech Ferrari nedojde pro Imolu k vůbec žádným změnám: "Budeme se snažit zmírnit problémy, které stále máme. Tím myslím porpoising a poskakování, které během závodních víkendů ovlivňovaly náš výkon. Na těchto oblastech se tedy opět pokusíme zapracovat. Co se ale týče významných vylepšení, s těmi počkáme na později," upřesňuje. Navzdory potížím s porpoisingem má zatím Ferrari letos důvod k úsměvu. Z prvních tří závodů si totiž zásluhou Charlese Leclerca odneslo dva triumfy a zatímco v poháru konstruktérů vede stáj z Maranella o 39 bodů před Mercedesem, mezi jezdci má Leclerc k dobru 44 bodů na druhého Russella. Alpine je zatím na pátém místě s 22 body. O většinu z nich, konkrétně o 20, se dosud postaral Esteban Ocon. Francouz si připsal dvě sedmá místa v Bahrajnu a Austrálii a šestou příčku v Saúdské Arábii. Jeho týmový kolega Fernando Alonso sice bodoval devátým místem v Bahrajnu, v Džiddě ho ale vyřadily problémy s motorem. Ty mu zkomplikovaly i Velkou cenu Austrálie. Zde měl sice v rozhodující části sobotní kvalifikace rozjeté kolo, kterým mohl ohrozit pozdějšího vítěze Leclerca, pak mu ale znovu vypověděl službu motor, což vyústilo v havárii. V závodě bral po nešťastně zvolené strategii až 17. pozici. Zdroj: Motorsport, PlanetF1, úvodní foto: Alpine
Komentáře ke článku
|
Reklama