Andrettiho stáj má v Torontu první řadu |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Víťa Boch počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Herta a Kirkwood zopakovali v kvalifikaci výsledek, který zajeli v sobotním tréninku, a vyjeli pro tým Andretti Global první řadu. Kvalifikace na poslední závod letošní sezony na městském okruhu se příliš nepovedla jezdcům, kteří bojují o titul. Palou byl v úvodní části kvalifikace penalizován a odstartuje až z 18. příčky, Power nepostoupil z prostřední části a bude startovat z 9. příčky, O’Ward a Dixon skončili v úvodní části a na roštu jim bude patřit 14. a 15. místo. Úvodní část kvalifikace začala nehodou debutanta Huntera McElrey, který v osmé zatáčce zapíchnul vůz do bariéry z pneumatik. Ačkoliv mohl pokračovat, kvůli způsobení přerušení kvalifikace nemohl dál postoupit. Nejrychlejší čas zajel Kirkwood, druhý byl McLaughlin, na postupových místech skončili také Rasmussen, Rosenqvist, Malukas a Newgarden. Pod čarou se naopak ocitli Armstrong, Dixon, Ferrucci, Siegel, Sowery, Fittipaldi a McElrea. Ve druhé skupině zajel nejrychlejší čas Power. Za ním skončil Ericsson, nejrychlejší muž obou tréninků Herta byl třetí. Za ním se umístil Rahal a piloti týmu Juncos Hollinger Racing Grosjean a Canapino. Argentinec byl původně mimo postupovou šestku, ale následně obdržel penalizaci Palou, který byl potrestán za blokování O’Warda. Lídr šampionátu přišel o dvě nejrychlejší kola a klesnul na devátou příčku, což znamená 18. místo na startovním roštu. O’Ward nakonec skončil v kvalifikaci na první nepostupové příčce. Dál se nedostali ani Lundgaard, Simpson, VeeKay, Lundqvist, Pourchaire a Robb. Přestože v prostřední části jako první zajel čas pod jednu minutu, nakonec byl Josef Newgarden prvním, kdo se nevešel do finálové šestky. Smůlu měl i jeho stájový kolega Power a to navzdory tomu, že v úvodní části byl ve 2. skupině nejrychlejší. Power udělal ale chybu v 8. zatáčce, málem skončil ve zdi a jeho výkon na postup nestačil. Nejrychlejší kolo si připsal Felix Rosenqvist. Pro tým Meyer Shank Racing potvrdil úspěšnou kvalifikaci postupem mezi šest nejrychlejších i Malukas, který skončil na šestém místě. Dál se dostali také Kirkwood, Grosjean, Herta a McLaughlin. Finále bylo soubojem stájových kolegů. Nejprve udával tempo Herta, pak jej překonal Kirkwood, pak se ale Herta na první příčku vrátil. Rosenqvist zajel třetí nejlepší čas, do druhé řady se s ním kvalifikoval McLaughlin. Grosjean se v úvodu kvalifikace jen těsně v 8. zatáčce vyhnul kolizí se zdí, nakonec zajel pátý čas. Jako šestý se kvalifikoval Malukas.
Zdroj: Původní text redakce, úvodní foto: Penske Entertainment Zdroj: Původní text redakce, úvodní foto: Penske Entertai Komentáře ke článku
|
Reklama