Toyota v Japonsku nasadí dvě TF105B |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Richtr počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Franck Montagny a Lucas di Grassi testovali zejména pneumatiky pro Velkou cenu Číny, prvně jmenovaný byl dnes nejrychlejším mužem v Jerezu. Di Grassi se oproti včerejšku zrychlil o dvě vteřiny. James Rossiter dnes jezdil s vývojovou specifikací pro rok 2006. Ricardo Zonta opět jezdil s motorem V8, avšak dnes usedl i do monopostu s desetiválcem. S osmiválcem zajel 1:20,209. Týmový kolega Ralf Schumacher usoudil, že TF105B sedí lépe jeho jezdeckému stylu a že jde celkově o lepší vůz, proto se již včera rozhodl pro jeho nasazení v Japonsku a Číně. Německý závodník letos nestačí na Trulliho, právě rozdílnost jezdeckých stylů a skutečnost, že Trullimu sedí lépe, by mělo být vysvětlením. Největším problémem byla pro Ralfa nestabilita zadní části auta. Nové auto dává větší přítlak na zadní nápravě, což ne zcela sedí Trullimu. Trulli nebyl s TF105B spokojen, ale nakonec jej budou používat oba jezdci. Toyota má v záloze staré monoposty. "Na jedno kolo jsem nebyl nejrychlejší, ale na větší vzdálenost je auto stálejší," prozradil Trulli.
Zdroj: Týmy formule 1 Komentáře ke článku
|
Reklama