clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

V8 vs. V10: řešením může být mapování motoru

vydal: Tomáš Richtr
zveřejněno: 4.2.2006, 19:53

počet komentářů: 0


Nikoli omezením otáček, ale změnou mapování desetiválců, které letos jako jediný tým nasazuje Toro Rosso, by se mohl vyřešit spor ohledně představení nových osmiválců [čtěte více zde].

"Je to jeden ze způsobů, tím druhým je řešení navrhované FIA - omezit otáčky a přívod vzduchu," řekl šéf Toyoty přes motory Luca Marmorini.

"První řešení je například používané Ferrari, je možné důkladně a přesně simulovat chování osmiválců. Mapováním se dá motor zadusit i v nižších otáčkách, takže rozdíly v časech na kolo s desetiválci a osmiválci budou minimální."

Zdroj: Autosport

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Bude v závodech méně předjíždění? - 8.11.2006
FIA a GPMA blízko dohodě o budoucnosti motorů - 8.8.2006
První neshoda ohledně nové Concordské dohody na světě - 15.5.2006
Motor Renault horší než Honda nebo Ferrari - 11.2.2006

Reklama