Super Aguri představil management svého týmu |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Richtr počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Nový tým Super Aguri nechal nakouknout pod pokličku struktury týmu. Tým podporovaný technicky i finančně japonskými subjekty má ve svém užším managementu jediného Japonce, kterým je šéf stáje Aguri Suzuki. Ostatními zaměstnanci jsou většinou lidé se zkušenostmi z britských týmů, ale i bývalí zaměstnanci Arrowsu, který zkrachoval v roce 2002 a jeho poslední vozy bude Super Aguri v prvních závodech nasazovat. Tým navíc sídlí ve stejné továrně co kdysi tým Toma Walkinshawa. Výkonným ředitelem Super Aguri je Ital Daniele Audetto, který zodpovídal za lokaci v britském Leafieldu po krachu Arrowsu. Aduetto v sedmdesátých letech s Lucou di Montezemolou, pracoval také pro Lancii a Fiat v rely. Po nějaké odmlce se do formule 1 vrátil s Lamborghini, odtamtud se po další přestávce uhnízdil v Arrowsu. Kevin Lee, který také spolupracoval s Walkinshawem, je zodpovědný za provoz stáje coby chief operating officer. S Walkinshawem pracoval na sportovních vozech, ten jej pak přivedl do Arrowsu, i když na závodech příliš k vidění nebyl. Technickým šéfem je Mark Preston, v Arrowsu byl šéfem vývoje. Šéfkonstruktérem je méně známý bývalý zaměstnanec McLarenu Peter McCool. Dalším bývalým zaměstnancem Arrowsu je Mick Ainsley-Cowlishaw, někdejší šéfmechanik Michaela Schumachera v Benettonu. V Super Aguri je šéfem marketingového oddělení. Zkušenosti z týmu Shadow (1979), později z týmu Toleman/Benetton a Jordan uplatní ve své pozici šéfmechanika Phill Spencer. Šéfinženýr Super Aguri Graham Taylor byl zase inženýrem Heinze-Haralda Frentzena v Arrowsu v roce 2002, Gerry Hughes byl několik let závodním inženýrem v Jaguaru, kde spolupracoval s Eddiem Irvinem. Šéf týmu: Aguri Suzuki Zdroj: SpeedTV Komentáře ke článku
|
Reklama