BMW očekává strategii ostatních týmů |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavla Francová počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Nick Heidfeld (10.): "Časy byly velmi těsné, a proto jsem šťastný, že jsem v první desítce. Myslím si, že by bylo těžké porazit auta jedoucí před námi, zvlášť, když jsem na začátku ztratil hodně času s Ralfem. Opravdu si myslím, že by se stejně nic nezměnilo na mé pozici. Nastavení vozu bylo dobré a doufám, že to tak bude i v zítřejším závodě. Stabilita vozu se měnila v každé části kvalifikace." Jacques Villeneuve (14.): "První kolo bylo jednoduché a stabilita vozu byla velmi dobrá. Potom se ale změnila, když se zvedl vítr. Neustále jsme se soustředili na nastavení vozu, abychom měli plnou nádrž a aby bylo v zítřejším závodě vše v pořádku. Nebyli jsme v optimální pozici pro kvalifikaci, ale přesto jsem stále očekával více." Mario Theissen, šéf týmu: "Bylo to opravdu velmi těsné. Po první části kvalifikace byl rozdíl mezi prvním a čtrnáctým místem pouze jednu vteřinu. V druhé části byl rozdíl mezi prvními jedenácti jezdci jedna vteřina. Použili jsme jiné strategie. Bylo jasné, že Jacques nebude startovat v první desítce kvůli výměně motoru. Soustředili jsme se tedy na to, abychom dostali Nicka do první desítky, což se také povedlo. V prvním kole se dostal do hustého provozu, což ho stálo docela dost času. O co bude jeho startovní pozice horší než u ostatních uvidíme zítra po první zastávce v boxech. Vozy byly po technické stránce v pořádku. Protože bude Jacques startovat z poslední řady, dáme mu nový motor, aby měl nejlepší možné šance tady i v Monaku." Willy Rampf, technický ředitel, šasi: "To, že jsme dostali jeden vůz do třetí části kvalifikace, je pozitivní, protože můžeme startovat z dobrého místa. Jak dobré toto desáté místo bude, zatím nevíme, protože neznáme strategie našich konkurentů. Jacques byl velmi dobrý v první části kvalifikace. V druhé části už nejezdil tak dobře, ale to nehrálo důležitou roli, protože se stejně musí posunout o deset míst dozadu kvůli tomu, že jsme mu měnili motor." Zdroj: BMW Komentáře ke článku
|
Reklama