Dvoudenní kvalifikační boje nepřinesly v Indianapolis žádné podstatné překvapení. Na čele výsledkové listiny se udržel Sam Hornish, následován Castronevesem a Wheldonem. Kompletní dominanci týmů Penske a Ganassi potvrdil ještě čtvrtým místem Scott Dixon.
Z první řady odstartují: od prava - Sam Hornish, Helio Castroneves a Dan Wheldon
Nejrychlejším z jezdců, kteří v letošním ročníku ICS nestartují pravidelně, se stal Townsend Bell, který dokázal svůj vůz stáje Vision Racing kvalifikovat do páté řady.
p.
Jezdec
Tým
Rychlost
1.
S.Hornish Jr.
Marlboro Team Penske
228.985
2.
H.Castroneves
Marlboro Team Penske
228.008
3.
D.Wheldon
Target Chip Ganassi Racing
227.338
4.
S.Dixon
Target Chip Ganassi Racing
226.921
5.
T.Kanaan
Andretti Green Racing
226.776
6.
V.Meira
Panther Racing
226.156
7.
K.Matsuura
Super Aguri Fernandez
225.503
8.
S.Sharp
Delphi Fernandez Racing
225.321
9.
Marco Andretti
Andretti Green Racing
224.918
10.
D.Patrick
Rahal Letterman Racing
224.674
11.
T.Scheckter
Vision Racing
224.659
12.
E.Carpenter
Vision Racing
224.548
13.
Michael Andretti
Andretti Green Racing
224.508
14.
B.Rice
Rahal Letterman Racing
224.393
15.
T.Bell
Vision Racing
224.374
16.
B.Herta
Andretti Green Racing
224.179
17.
D.Franchitti
Andretti Green Racing
223.345
18.
M.Papis
Cheever Racing
222.058
19.
E.Cheever Jr.
Cheever Racing
222.028
20.
P.J.Chesson
Hemelgarn Racing
221.576
21.
F.Giaffone
A.J. Foyt Enterprises
221.542
22.
J.Bucknum
Hemelgarn Racing
221.461
23.
L.Foyt
A.J. Foyt Enterprises
221.332
24.
J.Lazier
Playa del Racing
221.151
25.
B.Lazier
Dreyer & Reinbold Racing
220.922
26.
J.Simmons
Rahal Letterman Racing
220.347
27.
A.Unser Jr.
Dreyer & Reinbold Racing
219.388
28.
R.Yasukawa
Playa del Racing
218.793
29.
A.Dare
Sam Schmidt Motorsports
218.170
30.
S.Gregoire
Team Leader Motorsports
217.428
31.
A.Luyendyk Jr.
Luyendyk Racing
216.352
32.
P.J.Jones
Team Leader Motorsports
215.816
33.
T.Medeiros
PDM Racing
215.729
Všechny časy neoficiální, rychlost uvedena v mílích za hodinu
Zdroj: Formule.cz, časy TAG Heuer
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.