Theissen: změna pravidel nás odsunula zpět |
|||||||||||||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||||||||||||
|
![]() |
||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Hillmich počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Jacques Villeneuve (14.): „Předem jsme věděli, že nebudeme příliš rychlí, ale dnešek byl pro nás i přes bezchybnou jízdu velikým zklamáním. Vyvážení auta bylo dobré a nastavení jako celek taktéž. Mohu si dovolit říct, že jsem rychleji jet nemohl. Přes noc jsme auto dost vylepšili v mnoha ohledech, ale na první pohled je zřejmé, že stále potřebujeme hodně zapracovat na motoru a šasi našeho vozu.“ Nick Heidfeld (16.): „Mohu říct, že jsem ode dneška očekával víc, ale také mohu potvrdit, že jsem nepředpokládal pozici v první desítce. Prožíváme trochu horší období, kdy nejsme zrovna příliš rychlí a tento aspekt je zesílen zlepšující se formou konkurenčních pneumatik Bridgestone. Moje auto bylo mírně přetáčivé, ale dokázal jsem se s tím vypořádat. Zjistil jsem, že se pneumatiky chovají dobře až ve druhém letmém kole. To byl důvod proč jsem první kolo nejel naplno.“ Mario Theissen, ředitel BMW motorsport:: „Kvalifikace potvrdila naše dojmy z volných treninků: nejsme na této trati dostatečně rychlí. Omezení která nařídila FIA ohledně aerodynamiky nás zřejmě posunula trochu zpět, nicméně jsme připraveni v této oblasti dále pracovat. Nyní se ale musíme soustředit na nadcházející závod. Můžeme se zaměřit na výběr závodní strategii s ohledem na možnost libovolného natankování paliva.“ Zdroj: BMW Komentáře ke článku
|
Reklama