V Brazílii pojede s novým motorem také Fisichella |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Petr Kříž počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Giancarlo Fisichella bude mít v Grand Prix Brazílie k dispozici poslední specifikaci pohonné jednotky, kterou Renault v této sezóně vyvinul. Renault chce i díky použití motoru specifikace E získat oba tituly. Po navržení strategie pro závod v Interlagosu, se Renault rozhodl, že oba jeho piloti vyrazí na trať s jinými specifikacemi pohonných jednotek. Důvodem je těsné postavení v hodnocení mistrovství světa. Fisichella pojede závod s motorem určeným pro jeden závod. Komponenty tohoto agregátu jsou navrženy pro kratší životní cyklus. Motor prošel všemi zkouškami a testy spolehlivosti a tým věří, že není hazardem závodit s touto jednotkou. Fernandu Alonsovi stačí k zisku poháru jezdců jeden bod. Tým se rozhodl, že použije poslední verzi motoru specifikace D - D5. D5 je klasický motor, který vydrží délku dvou závodů. Motor je ale oproti verzím z Číny a Japonska upraven, protože mu stačí vydržet délku jediného závodu. Tým si je jist, že se spolehlivostí nebude mít během celého víkendu problémy. Renault, přestože pojede s dvěma odlišnými motory, je neoblomný v přístupu k závodnímu víkendu, který se nebude nijak lišit od těch ostatních. Cílem je vítězství. Bob Bell, technický ředitel, řekl: "Nejdůležitější bude oproti zvyklostem nic neměnit a necítit se pod tlakem. Během každého víkendu chceme vyhrát a ten brazilský nebude výjimkou. Chceme udělat svoji běžnou práci. Nemáme nic jisté." "Závod pojedeme naplno a přizpůsobíme se podmínkám, které si průběh závodu vyžádá. Existuje mnoho matematických scénářů, které nás popisují jako vítěze i poražené. Pro tým, co se práce týká, se nic nemění. Myslím si, že jsme vždy věřili, že nejlepší cestou, jak vyhrát šampionáty, je vyhrávat závody." Zdroj: Autosport Komentáře ke článku
|
Reklama