FIA zpřísnila testy zadních křídel |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Martin Ševčík počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Kauza kolem pohybů zadního křídla Red Bullu při GP Španělska přinutila FIA zpřísnit metody, jimiž testuje ohebnost těchto prvků na monopostech formule 1. Mezinárodní automobilová federace zavádí inovace v technických přejímkách před Grand Prix Kanady - závodem, ve kterém by případné použití tzv. flexi křídel přineslo díky profilu tratě velkou výhodu. Dosavadní způsob kontroly sestával z tlakového testu, kdy byla plocha zadního křídla vystavena síle 500 Newtonů v horizontálním směru. Nově se bude testovat také vertikálně na každé straně křídla. Tolerance prohnutí zadních křídel bude navíc snížena z 5 na 2 mm. Týmům to oznámil technický delegát FIA Charlie Whiting. Zdroj: Autosport Komentáře ke článku
|
Reklama