clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Preview GP Francie

vydal: Zdenda Balcar
zveřejněno: 29.6.2007, 09:05

počet komentářů: 0


Po řadě pochybností se VC Francie na okruhu Magny Cours, kde se jezdí od roku 1991, letos přece jen pojede. Okruh je daleko od velkých měst, což komplikuje ubytování.

Trať doznala v roce 2003 významné proměny, když zmizela šikana La Lycée v nájezdu do cílové rovinky. Divácky nepříliš zajímavý okruh je mezi jezdci poměrně oblíbený, zejména kombinace velmi rychlých zatáček za cílovou rovinkou Grande Courbe-Estoril-Golf. Následující vlásenka Adelaide umožňuje efektní přejíždění. Velmi rovný povrch se stává v dešti v některých místech téměř nesjízdným.

 LEGENDA:
startovní
rošt
rychlostní
stupeň
rychlost
(km/h)
rychlost
(mph)
boční
přetížení
číslo
zatáčky
měřený
sektor
čas
sektoru
čas
na kolo
cílová
čára
 
   
Délka kola:
4,411 km
Počet kol: 70
Délka závodu: 308,586 km
Hlavní úseky
předjíždění:
Při brždění do vlásenky Adelaide
   
   
Nejrychlejší kolo: Michael Schumacher (2004, Ferrari F2004) - 1:15,377
   
       
Rok Vítěz Vůz Motor
2006 M.Schumacher Ferrari 248 F1 Ferrari 2.4 V8
2005 F.Alonso Renault R25 Renault 3.0 V10
2004 M.Schumacher Ferrari F2004 Ferrari 3.0 V10
2003 R.Schumacher Williams FW25 BMW 3.0 V10
2002 M.Schumacher Ferrari F2002 Ferrari 3.0 V10
2001 M.Schumacher Ferrari F2001 Ferrari 3.0 V10
2000 D.Coulthard McLaren MP4-15 Mercedes 3.0 V10
1999 H-H.Frentzen Jordan 199 Mugen-Honda 3.0 V10
1998 M.Schumacher Ferrari F300 Ferrari 3.0 V10
1997 M.Schumacher Ferrari F310B Ferrari 3.0 V10
1996 D.Hill Williams FW18 Renault 3.0 V10
1995 M.Schumacher Benetton B195 Renault 3.0 V10
1994 M.Schumacher Benetton B194 Ford Zetec-R 3.5 V8
1993 A.Prost Williams FW15C Renault 3.5 V10
1992 N.Mansell Williams FW14B Renault 3.5 V10
1991 N.Mansell Williams FW14 Renault 3.5 V10
       

Okruh z pohledu jezdců:
Ralf Schumacher - "Magny-Cours je jeden z mých nejoblíbenějších okruhů - ale některé jeho části by měly mít větší únikové zóny."

Eddie Irvine - "Je to komplexní okruh, který klade hlavní důraz na aerodynamiku."

Zdroj: FORMULE.cz

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Velká cena Francie 2009 opět na okruhu Magny-Cours - 26.6.2008
Glosa Tomáše Richtra - GP Francie - 25.6.2008
Přehled nejrychlejších kol - 22.6.2008
Přehled zastávek v boxech - 22.6.2008
Räikkönen po problémech druhý, Felipe Massa vítězem! - 22.6.2008

Reklama