Po řadě pochybností se VC Francie na okruhu Magny Cours, kde se jezdí od roku 1991, letos přece jen pojede. Okruh je daleko od velkých měst, což komplikuje ubytování.
Trať doznala v roce 2003 významné proměny, když zmizela šikana La Lycée v nájezdu do cílové rovinky. Divácky nepříliš zajímavý okruh je mezi jezdci poměrně oblíbený, zejména kombinace velmi rychlých zatáček za cílovou rovinkou Grande Courbe-Estoril-Golf. Následující vlásenka Adelaide umožňuje efektní přejíždění. Velmi rovný povrch se stává v dešti v některých místech téměř nesjízdným.
LEGENDA:
startovní rošt
rychlostní stupeň
rychlost (km/h)
rychlost (mph)
boční přetížení
číslo zatáčky
měřený sektor
čas sektoru
čas na kolo
cílová čára
Délka kola:
4,411 km
Počet kol:
70
Délka závodu:
308,586 km
Hlavní úseky předjíždění:
Při brždění do vlásenky Adelaide
Nejrychlejší kolo:
Michael Schumacher (2004, Ferrari F2004) - 1:15,377
Rok
Vítěz
Vůz
Motor
2006
M.Schumacher
Ferrari 248 F1
Ferrari 2.4 V8
2005
F.Alonso
Renault R25
Renault 3.0 V10
2004
M.Schumacher
Ferrari F2004
Ferrari 3.0 V10
2003
R.Schumacher
Williams FW25
BMW 3.0 V10
2002
M.Schumacher
Ferrari F2002
Ferrari 3.0 V10
2001
M.Schumacher
Ferrari F2001
Ferrari 3.0 V10
2000
D.Coulthard
McLaren MP4-15
Mercedes 3.0 V10
1999
H-H.Frentzen
Jordan 199
Mugen-Honda 3.0 V10
1998
M.Schumacher
Ferrari F300
Ferrari 3.0 V10
1997
M.Schumacher
Ferrari F310B
Ferrari 3.0 V10
1996
D.Hill
Williams FW18
Renault 3.0 V10
1995
M.Schumacher
Benetton B195
Renault 3.0 V10
1994
M.Schumacher
Benetton B194
Ford Zetec-R 3.5 V8
1993
A.Prost
Williams FW15C
Renault 3.5 V10
1992
N.Mansell
Williams FW14B
Renault 3.5 V10
1991
N.Mansell
Williams FW14
Renault 3.5 V10
Okruh z pohledu jezdců: Ralf Schumacher - "Magny-Cours je jeden z mých nejoblíbenějších okruhů - ale některé jeho části by měly mít větší únikové zóny."
Eddie Irvine - "Je to komplexní okruh, který klade hlavní důraz na aerodynamiku."
Zdroj: FORMULE.cz
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.