|
||||||||||
|
|||||
nebylo by špatné zde natehle stránkách zveřejnovat¨informace ohledně NF1400 |
|||||
|
|||||
Jestli Mortara pojede znova ve F3 tak si pěkně posere kariéru,pro něj už sou F3 jedině krok zpět [ odkaz ] |
|||||
|
|||||
Byl zveřejněn seznam startujících při 24 hodin Le Mans. Pro nás je to o něco chdší, protože Lola Aston MArtin bude startovat sece se dvěma továrními vozy a jedním privátním týmem, ovšem zatím se nikde neobjevila jména loňských vítězů LMS. V jednom voze bude Darren Turner, v druhém Harold Primat a ve třetím privátním Pierre Ragues a Franck Mailleux (tento tým bude startovat i v LMS. Jinak standartní obsazení: Peupeot 908 HDi FAP (Už ne s Pescarollem jako v minulém roce) Audi R15 TDi, Oreca, Mansell a další. v LMP 2 skoro žádná změna. V GT1 je zatím potvrzený v týmu Aston Martinu jen Tomáš Enge. Novinkou v GT1 jsou dva vozy BMW E92 M3. Jeden z vozů bude mít na starostí Jorg Muller a druhý Andy Priaulx. U Spykeru je potvrzený jen Tom Coronell. |
|||||
|
|||||
Takže už se objevil nový kalendář Le Mans Serie pro sezonu 2010. Bohužel pro českého fanouška, v Brně se nejede. 7-8.3. - Testy Le Castellet 9-11.4. - 8 hodin Le Castellet 7-9.5. - 1000 Km SPA 15-17.7 - 1000 Km Algarve 21-23.8 - 1000 Km Hungaroring 10-12.9 - 1000 Km Silverstone Co se týče závodu v Algarve a na Hungaroringu, tak ty se pojedou v noci. Oproti loňskému kalendáři je novinkou závod 8 hodin Le Castellet a právě již zmíněný Hungaroring. 24 hodin Le Mans se pojede 12-13. 6 2010. |
|||||
|
||||||
|
||||||
Je to den , dva co jsem cet na nejakem jinem serveru informaci ze Malajsky tym by chtel prestoupit do Le Mans protoze se letos A1GP nepojede ....... take asi tak . |
||||||
|
|||||
nemáte někdo nějaké zajímavé informace o A1GP?? Bude letos tento šampionát, nebo nebude?? |
|||||
|
|||||
Tak to vypadá že ISR bude ve WS Renaultu a bude jezdit Salaquarda [ odkaz ] , doufám že to 2. místo bude pro Erika-to ale neni moc pravděpodobný protože I.Salaquarda bude chtít sponzory. |
|||||
|
|||||
Button vs Schumacher - precizní jízda obou, absolutně bez chyb. První jízdu však vyhrává Německo. Vettel - Priaulx - Ve Focusu WRC se jede další souboj. Priaulx mí velmi divoký start. Už při výjezdu z boxového stání se mu auto nechtělo rozjet, evidentně s tím má co dělat. Vettel to opřel o zeď a andy tak s klidem vítězí. Jede se poslední, rozhodující rozjížďka. V bugynách si to rozdají Schumacher a Andy Priaulx. Němci mají na dosah Hattrick. Andy bohužel chybuje al i tak je to hoooodn těsné!! Schumacher dojíždí pro vítězství a Německo má další celkovou výhru. Druzí VB!! |
|||||
|
|||||
B vs Čína - první rozjížďku vyhrává Betton s celkem slušným náskokem. Do vozu VB usedá Priaulx. Čínu hájí Dong He Bin. Priaulx však dostal penalizaci 5 sekund (tzv. červenou kartu) za ulití startu, takže druhou jízdu vyhrává Čína. Celkem hodně přísné rozhodnutí... Z8věrečná semifinálová rozhížďka mezi Čínou a VC se jede s bugynami. Za VB nastoupil Button, za Čínu Dong He Bin. Nakonec se senzace nekoná a Jenson Button zíkává vítězství. Sečteno podtrženo, ve finále je Německo proti VB |
|||||
|
|||||
Opravdu super závodění - USA málem porazilo Německo, Vettel ve Fordu WRC nestíhal, nakonec ovšem Travis Pastrana udělal několik chyb a přenechal Vettelovi vítězství. Poslení jízda se v tomto souboji jela v ROC bugynách - Vettel nastoupil proti Foustovi. Tak tak, ale Německo stejně jako minulý rok postupuje do finále... |
|||||
|
|||||
Semifinále: Německo vs USA Británie vs Čína Celkem hodně dlouho se nyní rozhodovalo, jestli postoupí USA nebo Francie, měli stejný počet bodů, nakonec postupuje USA u důvodu rychlekjších časů.... Německo bezkonkurenčněě všechny ve skupině porazilo. Celkem překvapením byla Čína. Takže ze skupiny A postopila Čína a Německo, ze skupiny B VB a z C USA. Problém je i se samotnými voy. Nejdříve Kristensen rozbil o bariéru a mostní kontrukci tu "motokáru" od KTM, poté Ekström (Skandinávie) v napínavém souboji s týmem Monaka (tuším) rozbil zavěšení cestovního vozu na mostě, kdy se po dopadu auta polámalo, nacož jeden z monackých pilotů to opřel o bariéru a rotočil se. Takže vítěz byl ten, kdo se dříve dokulhal do cíle Další problém byl s řazením u "motokáry" KTM, kdy se týmu USA nevedlo před zahájením sprintu zařadit dvojka |
|||||
|
|||||
Sleduje tu někdo ROC?? Německo celkem bezkonkurenční... |
|||||
|
|||||
Scott Sharp vyhrál ALMS [ odkaz ] |
|||||
|
||||||
|
||||||
No, v MotoGP sice šestý, ale on má ještě i titul v pětistovkách které se jezdily před MotoGP...takže titulů v nejvyšší třídě sedum, Šumiho už dohnal. |
||||||
|
|||||
Nevíte pls jestli má tým BVM Minardi z Eurocupu F Renault něco společnýho s tím z f1?[ odkaz ] Když na to kliknete tak tam je ten tým z f1. |
|||||
|
|||||
Loeb šiesty titul vo WRC, Rossi šiesty titul v moto GP, od Schumachera už len kúsok |
|||||
|
|||||
Takže Pepa Král startuje v GP2... paráda!! |
|||||
|
||||||
|
||||||
je to možné, měl bych si tedy trochu upravit informace. Mé zdroje nejsou z wikipedie, nýbrž z ostatních jiných zdrojů, takže si wikipedii projdu... ale asi máš recht |
||||||
|
||||||
|
||||||
Já teda nevím, ale já jsem to pochopil, že se jednalo o projekt Dona Panoze rozšířit ALMS do Evropy, takže ne o konkurenci ALMS :-/ A právě Sebring a Petit Le Mans se jely společně a byly v kalendáři obou sérií :-/ Když jsme u těch Le Mans Series: [ odkaz ] [ odkaz ] |
||||||
|
||||||
|
||||||
ELMS je předchůdce nynější LMS. Měla to být více než konkurence ALMS, jenže po několika letech se to vše rozsypalo a týmy na to kašlaly. Hlavně kvůli konkurenčnímu boji. Pro týmy byly důležitější účasti v Petit Le Mans či 12h Sebring než "nějaký" závod v Jaramě a Donington parku, které se jezdili přesně ve stejný den jako jezdny z dvou největších amerických vytrvalostních závodů. Po ukončení byla tuším rok pauza, pak odstartovala LMS s trochu jiným režimem |
||||||
|
|||||
Sem teda netušil že maj předky z Libanonu,aspon už vim proč za ně startoval/nebo moh startovat. |
|||||
|
||||||
|
||||||
Si myslíš jako že bych prohledával všechny články co kdy tady vyšly? Sem netušil jestli to vyšlo letos,před rokem 2,3... |
||||||
|
||||||
|
||||||
Ježiš tak najít tady jeden článek snad zvládneš...velmi ti to usnadním - vyšel 10.10.2006 |
||||||
|
||||||
|
||||||
Už asi vim.Jezdilo se to v letech 2000 a 2001,LMS bylo až v roce 2004. |
||||||
|
||||||
|
||||||
Vždyť to máš napsané hned v prvním odstavci toho odkazu, co jsi sem sám dával. |
||||||
|
|||||
Vita-Nemáš odkaz na ten rozhovor? Já nechci překladatele,jenom by mi stačilo od kdy do kdy třeba existovala-v tom článku se moc nevyznám. |
|||||
|
|||||
A pokud jde o tu LeMans series, tak úplně všechno je vysvětlené v tom odkazu, co jsi sem dal...nechceš snad po nás, abychom ti dělali překladatele, ne? |
|||||
|
||||||
|
||||||
To tu bylo vysvětlené v rozhovoru, který dělal Michal Beran s Bobbym Rahalem.... |
||||||
|
|||||
* [ odkaz ] * |
|||||
|
|||||
Nevíte pls něco o European Le Mans Series([ odkaz ] sem docela čuměl když sem jí viděl na wikipedii. K A1GP:Jaktože moh Graham Rahal jezdit za Libanon když byl Amík?To je povolený?[ odkaz ] |
|||||
Reklama