diskuze
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

DISKUZNÍ FÓRUM:  ICS
 
Vše ohledně IndyCar Series.
 

  Kolik je pět krát dva?  

  nick:
  e-mail:
  text:   
:-) :-( ;-) :-x :-o :-E :-D :-P 8-I %-/ (GRR) 8-) ;-I (OK) (KO)
 
Reklama
 
• 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9 • (10) •
• 11 • 12 • 13 • 14 •
zobrazeny komentáře 271 až 300 z 393
 
 
 i am indy - Mark.bestcentrum.cz
20.10.2009 13:57
Juan Pablo Montoya.gif
reagovat na příspěvek
 
Superfly: Za to tě asi Víta ukamenuje ale Já ti dávám za pravdu. Ale Tonyho George nepokládám za schponýho člověka. Stačí se už jen podívat jen na to, že v CART nedokázal nikoho přesvědčit aby se o něco víc zaměřili na ovály a americké jezdce. A spíš to mělo ještě opačnej účinek. A vytvoření IRL byl jen zoufalej čin, kterej mu absolutně nevyšel. ostatně co TG kdy vyšlo? Jen urychlil pád! A to, že šéfové CART si toto neuvědomili je ale veliká chyba.
 

 Superfly - eeee.ee
20.10.2009 12:59
Nigel Mansell.gif
reagovat na příspěvek
 
rozebírat IndyCar je na dlouhé zimní večery, ale co se týče celkového úpadku CART/IndyCar, tomu nešlo nikdy zabránit. Tehdejší šampionát IndyCar byl rize americkým sportem, startovní pole tvořili amíci a pár "ostatních". Čím víc rostla sláva IndyCar, tím větší o ni měli zájem jezdci z evropy, j. ameriky atd. Začátek 90. let byl vrcholem, ale zároveň obrovskou ránou pro IndyCar. Vědělo to jen pár lidí, včetně Tonyho George. IndyCar bylo druhou nejvyšší ligou monopostů, hned po F1. Kdo už byl "starý" a nesehnal místo v F1, tak šel do IndyCar. V IndyCar ten kdo byl hvězda, tak odcházel do F1. Mluvím hlavně o mimoamerických pilotech. Jednoduše, v IndyCar to strašně fluktuovalo. Navíc ubývalo oválů a do kalendáře se cpaly různý okruhy.
 
George si to uvědomil už na začátku 90. let, tlačil na vedení IndyCar, aby s tím něco udělalo. Ti ho odmítli a George si založil vlastní, proamerickou sérii.
 
Tím chci říct, že George není ten viník, co zničil svět IndyCar, pouze jeho destrukci urychlil a dopomohl k mega úspěchu nascar.
 
Georgemu nefandím, nejsem jeho zastánce, zkrachování nepodporuju a s vírou vzhílížím do roku 2011 či 2012. Do té doby si to budeme muset přetrpět. Ale abych pravdu řekl, už mě to též příliš nebaví.
 

 i am indy - Mark.bestcentrum.cz
20.10.2009 10:39
Juan Pablo Montoya.gif
reagovat na příspěvek
 
Jen omluvnte moje chyby. Sem jel jak fretka. hlavně, že je to k přečtení
 

 i am indy - Mark.bestcentrum.cz
20.10.2009 10:36
Juan Pablo Montoya.gif
reagovat na příspěvek
 
od mě: Souhlas. Tohle co předvádí vedení ICS je demence, nazval bych to i hůř. Ty lidi mě přijdou absolutně neschopní řešit hlavní problémy. Takovej France ten se musí smát co je to za tramtejli. Rodina HUlmanů či Georgů (nezmám přesně jejich poměry a je mě to i jedno) by se na to měla vykašlat. Nechat sérii zcela zkrachovat a začít znova. Ale už pod vedním lidí jako je Penske,Cindric, Gannasi, Andretti, Rahal atd. a dalších schopných manažerů co menají sice zkušenost ze sportem ale z ekonomikou. Indy500 jak hlavní a jasně nejdůležitější ztávod by byl samozřejmou součástí. Bez toho by to prostě nešlo.
Pak další věc, kterou jsi napsal a to jezdci mě taky vrtá hlavou už pekelně dlouho. Do sériie by rozhodně měl přijít Summerton, Hildebrandt a možná už i Hinchclife. Ale asi budeme rádi aspon za Hildeho. Co je větší průser, že si nechali utýct Allmendingera a Hornishe. Tonyho Stewarta, to radši ani nemluvím to je jen pohádka.
Pokud vezmu časi 60, 70, 80let kde jezdili nejlepší Američtí závodníci - Foyt, B.Unser, Al Unser, Rutherfort, Johncock pak ta mladší genareace počínaje Snevou, Mearsem, Mi.Abdrettim, Al Unserem Jr., Sullivanem a Rahalem. Tak to bylo pro USA vrchol formulového závodění sledovanost Indy500 byla někde na 17r. i víc. CART sice ubrala na Indy500 ale přidala jinejm závodům. začali chodit piloti z Evropy ale byli to mistři světa či dobří jezdi F1. Dneska přijde Conway a hlavně katastrofa Viso a klidně další co se kdy nedávno ukázali. Američtí závodníci se začali ztahovat na nascar a to byl začátek průseru. Hlavní problém byl v tom, že stáje taky najednou radši chtěli cizince. Patuju na to jak se mluvilo, že Jeff Gordon byl obrovská ztráta pro CART a velká neschopnost týmu ho přijmout a to je další hlavní problém. Kde by dneka jezdil Tony Stewart, Jimmie Johnson a další jezdili bejt CART vrcholem motosportu??? No pak pžišel TG z IRL a to byl totální pohřeb. tak už pak nemělo nic smysl. všichni postupně odtáhli do NASCAR a am. závodníci co byli jako malí talenti chcou jezdit už jen Nascary.
určitě bych od tebe na to chtěl slyšet názor, stejně tak od jinejch znalců
 

 i am indy - Mark.bestcentrum.cz
20.10.2009 10:35
Juan Pablo Montoya.gif
reagovat na příspěvek
 
Od kedysona: Je na case, abych vyjadril svuj pohled na IndyCar. Zavody sleduju, stejne tak deni kolem serie. Ale byt pro to nadsenej je cim dal tezsi. Vsechno jde do kytek, vsichni to vi, ale vedeni serie jen prihlizi. Zavodeni na ovalech je taky uplne k nicemu diky extremne stare technice, kterou maji Penske a Ganassi diky svym zdrojum vypiplanou na max. TV pokryti je katastrofa, i posledni fanousci v Americe to vzdavaji, protoze to proste neni kde sledovat. Barnhart uz dva roky oznamuje, ze ma hlavniho sponzora. O novem aute a puvodne peti dodavatelich se vubec nemluvi, protoze proste nejsou. Zustane to zas jen u hondy a dallary, coz je samo o sobe nesmysl. V Indy Lights je nekolik slibnych amiku a kanadanu, kteri jsou jednim z klicovych bodu pro zvyseni sledovanosti, ale nemaji sanci, misto nich jezdi treba traged Milka nebo marketingove nepouzitelnej Conway. Ve vetsine americkych medii nepadla ani zminka, ze mame sampiona IndyCar 2009. Ovaly nemaji o ICS zajem, od Milwaukee az po Michigan.
 
Nic. Proste nic. Cesta odnikud nikam bez spetky nadeje na zlepseni. Zavodeni se nezlepsi, dokud nebude nova a ruznoroda technika. Sledovanost se nezlepsi, dokud nebude serie na celostatni televizi. Marketing se nezlepsi, dokud se toho neujme uplne nova skupina lidi. Jinymi slovy, IndyCar v soucasne podobe nema sebemensi nadeji na uspech, pokud nezbankrotuje a nezacne od nuly.
 

 i am indy - Mark.bestcentrum.cz
20.10.2009 10:35
Juan Pablo Montoya.gif
reagovat na příspěvek
 
Tak ted sem pošlu co sem poslal na hofáč na příspěvek kedysona. Myslím, že se to sem hodí a znalci, zvlášt Víta k tomu něco řeknou. je to ale můj pevnej názor, kterej mě nikdo nevezme
 

 tomiq000 - tomiq000gmail.com
14.10.2009 20:46
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
nejako tu je mŕtvo
 

 Vita - v.bochseznam.cz
09.10.2009 14:52
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Článek je hotovej, už do něj hledám obrázky
 

 i am indy - Mark.bestcentrum.cz
09.10.2009 09:49
Juan Pablo Montoya.gif
reagovat na příspěvek
 
Ty voe 2 dny před skončením sezony a závěrečným závodem a tady nic. Žádnej článek, nic prostě mrtvo
 

 tomiq000 - tomiq000gmail.com
09.10.2009 07:04
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
a de je vita s novymi clankami?:D
 

 tomiq000 - tomiq000gmail.com
08.10.2009 16:49
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
podľa mňa je tých 60 úplne na vrchole reálnych ale fotka môže skresľovať, z nej sa to nedá presne určiť.....
 

 D@f - fernando.alonsorenault.com
08.10.2009 16:43
Alain Prost.gif
reagovat na příspěvek
 
Lord Hoj@n píše: na wikipedii je práývě psáno, že na vrcholku klopenky (pač klopenka není uplně rovná, respeketive je prohlá) má Sitges právě 60° klopení. Stejně tak i u Monzy je napsáno 30°, proto mi to bylo divné...
 
 
 
Tak kdoví, jak to berou- jestli až ten poslední nejvrchnější 20 centimetrový pás asfaltu, na Sidges nejspíš místo svodidla...tam už ale stejně nikdo nejezdí takže je to informace k ničemu.
 

 Lord Hoj@n - lord.hojangmail.com
08.10.2009 10:25
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
D@f píše: Takže abych to shrnul: Monza IMHO má tak 40°, Sidges-Terramar s přivřenýma očima tak 45°, móžná 50° ale to už je strop.
 
 
 
na wikipedii je práývě psáno, že na vrcholku klopenky (pač klopenka není uplně rovná, respeketive je prohlá) má Sitges právě 60° klopení. Stejně tak i u Monzy je napsáno 30°, proto mi to bylo divné...
 

 D@f - fernando.alonsorenault.com
08.10.2009 05:50
Alain Prost.gif
reagovat na příspěvek
 
Takže abych to shrnul:
Monza IMHO má tak 40°, Sidges-Terramar s přivřenýma očima tak 45°, móžná 50° ale to už je strop.
 

 D@f - fernando.alonsorenault.com
08.10.2009 05:37
Alain Prost.gif
reagovat na příspěvek
 
Lord Hoj@n píše: D@fe, myslíš, že v Sidges-Terramar je možné, že na vrcholku klopenky to má klopení 60°, když na MOnze to má "jen" 30°??
 
 
 
No, když vyjdu z toho, že svislá zeď (třeba budovy) má 90°, tak samotné tvrzení že Monza má "jen" 30° mi přijde jako blbost. A že by mohl mít Sidges (nebo vůbec cokoliv) dvakrát vyšší hodnoty klopení ještě větší, koneckonců ty fotky tady jsou a každý to může porovnat.
Sidges je širší trať, ale klopení mi přijde skoro stejné...
 

 Lord Hoj@n - lord.hojangmail.com
08.10.2009 00:03
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
D@fe, myslíš, že v Sidges-Terramar je možné, že na vrcholku klopenky to má klopení 60°, když na MOnze to má "jen" 30°??
 

 D@f - fernando.alonsorenault.com
07.10.2009 16:52
Alain Prost.gif
reagovat na příspěvek
 
Mysak píše: Jarno Trulli bude testovat u Michael Waltrip Racing [ odkaz ]
 
 
 
No, kdyby tam šel do výsluhy jako úspěšný jezdec, popř. jako šampion F1, neřekl bych ani popel. Ale takhle...spíš to jen podporuje obecné podezření že tam může jezdit kdekdo kdo jinde zkrachoval. Stejně jako v DTM.
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
07.10.2009 15:02
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
 
Jarno Trulli bude testovat u Michael Waltrip Racing [ odkaz ]
 

 Mysak - mysakpavlisakseznam.cz
05.10.2009 20:27
Michael Schumacher.gif
reagovat na příspěvek
  [ odkaz ]  

 tomiq000 - tomiq000gmail.com
03.10.2009 16:11
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
D@f píše: Jo, je to jedno, jde o to že se ti odlévá krev z mozku. Aby na tebe kolmé přetížení působilo co nejméně, musel by si ležet úplně vodorovně a to se neděje ani v současných monopostech.
 
 
 
ahaaa už tomu chápem
 

 D@f - fernando.alonsorenault.com
01.10.2009 22:52
Alain Prost.gif
reagovat na příspěvek
 
tomiq000 píše: niečo také swom si aj myslel..ale tam kvôli klopeniu nepôsobí ani bočné preťaženie ale tak skôr kolmé....či to je jedno aké, človek to aj tka nevydrží?...hmmm
 
 
 
Jo, je to jedno, jde o to že se ti odlévá krev z mozku. Aby na tebe kolmé přetížení působilo co nejméně, musel by si ležet úplně vodorovně a to se neděje ani v současných monopostech.
 

 tomiq000 - tomiq000gmail.com
01.10.2009 19:31
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
D@f píše: No to je snad jasné- do ploché zákruty musí zpomalit aby nevyletěl, dejme tomu o 100km/h a tím klesne (nebo ne klesne, ale dosáhne) přetížení 4G. Klopenku ale prolítne naplno 350-400 km/h a přetížení naopak vzrůstá až na 5,5-6G. Pokud by to přetížení netrvalo víc než 2-3 sec. tak v poho, na to jsou trénovaní. Jenže na takové Talladeze (i ty ostatní níže jmenované okruhy na tom nejsou o moc líp, Monza je dokonce delší!)jedeš po klopence snad kilometr a to už trvá o dost déle a vydržet se to nedá.
 
 
 
niečo také swom si aj myslel..ale tam kvôli klopeniu nepôsobí ani bočné preťaženie ale tak skôr kolmé....či to je jedno aké, človek to aj tka nevydrží?...hmmm
 

 D@f - fernando.alonsorenault.com
01.10.2009 18:32
Alain Prost.gif
reagovat na příspěvek
 
tomiq000 píše: v čom je to preťaženie väčšie oproti plochým zákrutám?
 
 
 
No to je snad jasné- do ploché zákruty musí zpomalit aby nevyletěl, dejme tomu o 100km/h a tím klesne (nebo ne klesne, ale dosáhne) přetížení 4G. Klopenku ale prolítne naplno 350-400 km/h a přetížení naopak vzrůstá až na 5,5-6G. Pokud by to přetížení netrvalo víc než 2-3 sec. tak v poho, na to jsou trénovaní.
Jenže na takové Talladeze (i ty ostatní níže jmenované okruhy na tom nejsou o moc líp, Monza je dokonce delší!)jedeš po klopence snad kilometr a to už trvá o dost déle a vydržet se to nedá.
 

 tomiq000 - tomiq000gmail.com
01.10.2009 16:22
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
D@f píše: Myslím, že tehdejší klopené zatáčky ve Fji, Monze a Sitges-Terramar byly ve 20-30.letech projektované na mnohempomalejší vozy, tak do 250 km/h. Dneska by se nejen potento, ale asi by z přetížení ztratili vědomí.
 
 
 
v čom je to preťaženie väčšie oproti plochým zákrutám?
 

 D@f - fernando.alonsorenault.com
01.10.2009 16:00
Alain Prost.gif
reagovat na příspěvek
 
i am indy píše: Ty voe tallageda kdyby byla v ICS to bych se asi posral. Ale věřím, že by se posrali i jezdci jen trochu jinak ale co viděli jste video jak AJ Foyt zajel v Talle rekord? To by byl hukot, sakraaa... A hodně by to přílákalo i lidi
 
 
 
Myslím, že tehdejší klopené zatáčky ve Fji, Monze a Sitges-Terramar byly ve 20-30.letech projektované na mnohempomalejší vozy, tak do 250 km/h.
Dneska by se nejen potento, ale asi by z přetížení ztratili vědomí.
 

 i am indy - Mark.bestcentrum.cz
01.10.2009 14:46
Juan Pablo Montoya.gif
reagovat na příspěvek
 
Vita píše: Zajímala by mě míra klopení u těchto oválů Kam se hrabe Talladega
 
 
 
Ty voe tallageda kdyby byla v ICS to bych se asi posral. Ale věřím, že by se posrali i jezdci jen trochu jinak ale co viděli jste video jak AJ Foyt zajel v Talle rekord? To by byl hukot, sakraaa... A hodně by to přílákalo i lidi
 

 Vita - v.bochseznam.cz
01.10.2009 12:06
Ferrari.gif
reagovat na příspěvek
 
Zajímala by mě míra klopení u těchto oválů Kam se hrabe Talladega
 

 Lord Hoj@n - lord.hojangmail.com
01.10.2009 00:39
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
a to ještě jedna
 
[ odkaz ]
 

 Lord Hoj@n - lord.hojangmail.com
01.10.2009 00:37
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
jak vidno, tak možné to bylo
 
[ odkaz ]
 

 tomiq000 - tomiq000gmail.com
30.09.2009 21:03
neutral.gif
reagovat na příspěvek
 
Lord Hoj@n píše: Když už jsme u toho D@fe, ještě bych sem hodil Sidges-Terramar   [ odkaz ]
 
 
 
to vyzerá skôr ako priehrada...ako mohli po tom jazdiť...
 

• 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8 • 9 • (10) •
• 11 • 12 • 13 • 14 •
zobrazeny komentáře 271 až 300 z 393
Reklama