KOMENTÁŘE KE ČLÁNKU: |
|
|
|
Část třetí: Čekání na Ferrari a první rudá prohra počet komentářů:
6 |
|
<< (1) >> zobrazeny komentáře 1 až 6 z 6 |
|
||||||
|
||||||
Poradek musi bejt... |
||||||
|
|||||
At chceme nebo ne, at mame Alonsa radi nebo ne, z F1 odchazi jedna z nejvetsich osobnosti posledni dekady. |
|||||
|
||||||
|
||||||
Není zač, já jsem jen strašný pedant |
||||||
|
||||||
|
||||||
Ďakujem, vinný vo všetkých bodoch |
||||||
|
|||||
A tak šel čas s Fernandem Alonsem ... ...od 10 k 5 |
|||||
|
|||||
Díky Roberto za napínavý článek na pokračovaní. Popisně dobrý a čtivý, ale našel jsem v něm mnoho encyklopedických nepřesností, kokrétně tyto (v pořadí, jak je nacházím v článku): Špičkové vozy se tedy seřadily za safety carem a po otevření vjezdu do uličky se všechny nahrnuly dovnitř, aby alespoň stihly pneumatiky vyměnit dříve, než safety car opustí trať. Tohle zmiňuju drobnost, jenom mě napadlo, že v éře Bridgestonu měly zastávky v boxech strategický význam hlavně kvůli tankování. Hned v následující velké ceně na krásném okruhu Suzuka. V letech 2007 a 2008 se jelo ve Fudži (viz foto níže). Alonso začal sezonu vítězstvím v Austrálii. Začal sezonu vítězstvím, ale v Bahrajnu. Španěl uvízl za pomalým lotusem Vitalije Petrova. Ten tým už sice fakticky nebyl v rukou Renaultu, ale barvy a jméno Lotus přišly až napřesrok, nemluvě o šasi, které bylo Lotusem až od roku 2012. Lotusem byl v této sezóně Fernandézův pozdější Caterham. |
|||||
<< (1) >> zobrazeny komentáře 1 až 6 z 6 |
Reklama