Je na obzoru další kauza? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Zbořil počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Ferrari na své rivaly na rovinkách během kvalifikací některých Grand Prix získává až 4 km/h, což v tak paranoidním světě, jako formule 1 je, nenechává jejich soupeře vklidu. Úpravy motoru se mohou dělat jen pod podmínkou, že půjde o vylepšení spolehlivosti. Přesto přes zimu Ferrari, stejně jako McLaren a Renault, požádali FIA o povolení různých zdokonalení. Tady je třeba připomenout, že v loňském roce Ferrari neutrpělo jediné selhání motoru jako takového. Co tedy potřebovalo Ferrari zdokonalit? Nutno ale dodat, že to samé platí i o McLarenu. Vůbec otázka zmrazení motorů je, dá se říci, takovou šedou zónou. Pokud tým chce udělat nějaké úpravy, musí požádat FIA o povolení, když ta to schválí, ostatní týmy je třeba informovat. I tak zde vzniká určitý prostor pro jisté kontroverze. Poté, co například Räikkönen v Turecku přesprintoval Alonsa, jako kdyby ten jel v GP2, se někteří lidé začínají ptát, kde vzalo Ferrari takový výkon. Řešení této situace je jednoduché- kdokoli má pochybnosti, nechť podá protest. FIA následně motor rudých vozů z Maranella rozebere, a uvidí se, kde je pravda. Zdroj: GP2008 Komentáře ke článku
|
Reklama