Barrichello by mohl příští rok zakotvit u Williamsu |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavel Fabry počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Rubens Barrichello sice letos v barvách Brawnu bojuje o titul mistra světa, svými výkony ale zřejmě nepřesvědčí svého aktuálního zaměstnavatele k prodloužení smlouvy a bude si v příští sezóně muset hledat nové místo, bude-li chtít ve formuli 1 zůstat. Brazilec už je od loňské sezóny v čele historické tabulky služebně nejstarších pilotů, na svém kontě má po Velké ceně Singapuru celkem 284 startů. Boj o titul v něm ale vzbuzuje touhu ve formuli 1 zůstat. Stále hlasitěji se ale spekuluje o tom, že k Brawnu má namířeno Nico Rosberg. A z aktuální dvojice si britský tým ponechá spíše Jensona Buttona. Nyní ale přichází zajímavý nápad, Barrichello by totiž mohl jít opačným směrem, než Rosberg, a usadit se u Williamsu. Je tomu už pár let, co tým z Grove stabilně patřil mezi nejlepší týmy a Barrichellovy obrovské zkušenosti by vývoji vozu mohly prospět. Vedle něho by navíc mohl vyzrát šampion letošní GP2 Nico Hülkenberg, který je s Williamsem už dlouho spojován. Podle některých zdrojů už prý Barrichello navštívil továrnu Williamsu, aby s týmem diskutoval plány pro příští rok, a dokonce už je blízko podpisu smlouvy. Technický ředitel Williamsu v Singapuru tyto domněnky potvrdil slovy o tom, že by tým rád měl jak zkušeného, tak mladého jezdce. "Pokud máte někoho, kdo je velice zkušený, je to skvělé, protože má zkušenosti s nastavením a směřováním vozu. A pokud máte někoho mladého, přinese to k vám to nadšení. Za ta léta jsme u Williamsu měli spoustu jezdců z obou táborů, zkušené borce a mladíky, a ti všichni mají své klady i zápory. Ale tou nejdůležitější věcí je to, že jsou rychlí, to je pro nás to první a nejpřednější." Současná situace ale přináší také druhé východisko. Barrichello by totiž u Brawnu zůstat mohl, zatímco by odešel Button. Ten se totiž s týmem zatím stále nemůže dohodnout na finanční stránce smlouvy pro příští rok. Zdroj: Autosport, Foto: Brawn Komentáře ke článku
|
Reklama