Soupeři Red Bullu se prý spolčili, aby odhalili jeho tajemství |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Hurt počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Tři největší soupeři Red Bullu o mistrovský titul roku 2010 údajně spojili své síly, aby odhalili tajemství dominantních výkonů rakouské stáje na počátku letošní sezóny. Podle německého bulvárního magazínu Bild-Zeitung vedla skutečnost, že Sebastian Vettel a Mark Webber získali doposud všechna letošní pole position pro Red Bull Racing, k navržení pozoruhodného řešení. Podle Bildu existuje jakýsi "tajný pakt" mezi McLarenem, Ferrari a Mercedesem, který se má týkat výměny dat ohledně posledního výtvoru Adriana Neweyho. "V některých oblastech se vydal Red Bull jiným směrem," řekl Ross Brawn. "Naši lidé to podrobně zkoumají." "Red Bull podnikl ve Španělsku velký krok vpřed, viděli jsme to v pátek a sobotu a ukázal to i Markův výkon v neděli," nechal se slyšet Stefano Domenicali. "Jsou pro nás referenčním bodem. Nechceme to zveličovat, ale musíme se na to podívat mnohem pečlivěji a porozumět tomu." Dříve se mělo za to, že RB6 v sobě ukrývá jakousi obdobu aktivního zavěšení, podle Bildu však jedna ze skutečných příčin jeho rychlosti spočívá v řešení výfuků. Během zimních testů Red Bull na své monoposty umístil nálepky imitující tradiční řešení výfuků, které však byly ve skutečnosti umístěny mnohem níže. Daný koncept výfuků má pak pomáhat téměř dokonalé aerodynamice vozu. Podle některých zpráv má rovněž Red Bull připravovat svůj vlastní systém F-duct, který hodlá nasadit již za dva týdny v Turecku. "Jsou jasnými favority na titul," řekl Gerhard Berger. "Dokonce i bez vzduchových kanálů je Red Bull nejrychlejší." Zdroj: One Stop Strategy, Foto: Red Bull Komentáře ke článku
|
Reklama