Tajemství kvalifikační rychlosti Red Bullu odhaleno? |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Hurt počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Nad tajemstvím dominance vozů Red Bull, zejména v sobotních kvalifikacích, si lámou hlavu všichni již od počátku sezóny. Nejnovější teorie mluví o speciálním režimu motoru. Webové stránky magazínu Autosprint a dříve již i britský novinář James Allen přinesli zprávu, že tým používá speciální elektronické nastavení motoru Renault, který udržuje konstantní průtok plynů výfukovým potrubím. Pokud je nastavení zapnuto, proud plynů jde výfuky nepřetržitě do difuzoru, a to i v případě, že pilot monopostu netlačí na plynový pedál. To má zvyšovat přítlak v pomalých zatáčkách okruhu. Nastavení ovšem údajně nelze používat dlouhodoběji, jelikož poškozuje pohonnou jednotku. Vozy Red Bull z doposud odjetých devíti závodních víkendů získaly osm pole-position. V závodech samotných jim ovšem soupeři bývají mnohem blíže. Zdroj: One Stop Strategy, Foto: Red Bull Komentáře ke článku
|
Reklama