Ecclestone využil svého přepadení ke komerčním účelům |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Pavel Fabry počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Bernie Ecclestone se rozhodl využít svého přepadení ke komerčním účelům, když svou pomlácenou tvář propůjčil do reklamy na luxusní švýcarské hodinky značky Hublot. Šéf Formule 1 byl minulý měsíc přepaden před svou kanceláří v Londýně a okraden o šperky, jejichž hodnota byla vyčíslena na 200 000 liber. Ecclestone ale ukázal, že trauma z incidentu nezanechalo stopy na jeho smyslu pro humor či komerčním duchu. V reklamách, které se během tohoto týdne začnou objevovat ve Financial Times a International Herald Tribune, totiž bude vyobrazen jeho poraněný obličej, pod kterým bude stát: "Podívejte, co lidé udělají pro hodinky Hublot." Zdroj: Autosport, Foto: Formula-one.net Komentáře ke článku
|
Reklama