Tucet ohlédnutí po Hockenheim-Historic-In-Memory-Of-Jim-Clark-2012 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Roman Klemm počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Text a foto: Roman Klemm
Ani nejisté počasí nemohlo minulý víkend odradit tisíce fandů od návštěvy největšího historického podniku v Německu, Hockeheim Historic. Desítky zajímavých závodních strojů z téměř všech epoch historie sportu měli diváci doslova na dosah ruky. Ohlédněme se po tomto tradičním podniku dvanácti z nejzajímavějších pohledů…
K obdivovaným exponátům patřil i tento transportér stáje Vanwall z padesátých let.
Jima Clarka připoměl v rámci obsáhlé výstavy mimo jiné i jeho Lotus F2.
Marné hledání ideální stopy: Philippe Bonny na Trojanu T103 (ex-Tim Schenken) z roku 1974.
Tradiční zavzpomínání u památníku JIma Clarka.
Mechanici Richarda Eyreho museli během několika hodin vyměnit u Williamsu FW08 motor.
Jo Vonlanthen absolvoval jedinou GP formule 1. Kokpit ale ještě neopustil – v Hockenheimu projel své GRD F2.
Nejrychlejší vozy víkendu obsahoval šampionát BOSS. Představily se tu vozy F1, GP2, F3000 a IndyCar.
Kroužil po Hockenheimringu s nalomeným nosem: Terry Sayles na Dallaře F191.
Nico Bindels na Lotusu 87 před Abbou Koganem na Matře M120C.
Takhle skončil závod pro Beta-March 761 – a to jej tentokrát ani neřídil divoký Vittorio Brambilla.
Rozbitý Lotus 87 pod dozorem technického komisaře FIA-Histo-F1, kterým není nikdo jiný, než Frank Dernie.
Jedním z opravdových exotů byl Shadow Mk1 postavený pro sérii CanAm.
Zdroj: Roman Klemm, Foto: Roman Klemm Komentáře ke článku
|
Reklama