clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Plusy a mínusy pozdního příchodu Hondy

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 10.1.2014, 09:25

počet komentářů: 0


Honda se rozhodla vrátit do F1 až v roce 2015, rok po zavedení novým motorových předpisů. Podle Renaultu má toto rozhodnutí své plusy i mínusy.

Už o dva měsíce uvidíme první ostrý start nové generace motorů. F1 přechází na šestiválcové turbomotory a mnohem více se začíná spoléhat na systémy rekuperace energie.

Vedoucí traťových operací u Renaultu, Remi Taffin, si myslí, že zpoždění nástup Hondy bude mít svá pozitiva i negativa: "Dalo by se argumentovat, že je to výhoda, ale dalo by se také argumentovat, že není. Máte rok navíc, abyste poznali svůj motor, a to může vést k mnohem lepšímu motoru pro rok 2015. Ale my i tak už nyní pracujeme na motoru pro rok 2015, takže je to nakonec velmi podobné."

Je to jen otázka zdrojů, protože se nezaměří (Honda) na rok 2014 a mohou se plně soustředit na rok '15. Toto by mohlo být výhodou, protože všechny peníze i lidi zaměřili na příští sezónu, dokud náš vývoj je rozdělen."

Taffin ale dodává, že zkušenosti získané přímo na trati nemůže nic vynahradit: "Nebudou vědět, jak se motor bude chovat v autě, a nevěřím, že by jim to neuškodilo. I pokud v továrně uděláte vše správně, nedokážete si vše ověřit bez toho, abyste motor použili v autě."

Zdroj: espn

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Honda chtěla špičkového jezdce - 18.4.2024
Honda otevře v Británii novou továrnu - 4.4.2024
Honda bude opět dohánět konkurenci - 3.6.2023
Honda bude dodavatelem Aston Martinu - 24.5.2023
Van Beveren s Al-Rajhím sahají po vítězstvích - 2.3.2023

Reklama