Alokace pneumatik pro nejbližší čtyři závody |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pirelli vybralo pneumatiky pro nejbližší 4 velké ceny. Z čeho si budou jezdci vybírat ve Španělsku, Monaku, Kanadě a Rakousku? Ve Španělsku se za necelé tři týdny pojede na dvou nejtvrdších směsích. Okruh dokonale prověří nejen aerodynamiku vozů, ale v rychlých zatáčkách dostanou zabrat i pneumatiky, proto Pirelli sahá po nejodolnějších směsích. Ve zbývajících třech závodech si piloti budou muset poradit s měkkými a super-měkkými pneumatikami. Klikaté monacké uličky jsou pro super-měkkou směs jako stvořené a jezdci se určitě potěší každému kousku mechanické přilnavosti i rychlému zahřívání. V Kanadě se po nejměkčích pneumatikách sáhne kvůli nízkým teplotám a opět i potřebě co nejvyšší přilnavosti v pomalých zatáčkách oddělujících dlouhé rovinky. Ve prospěch využití kombinace měkkých a super-měkkých směsí na Red Bull Ringu zase mluví relativně nízká průměrná rychlost a nepředvídatelnost alpského počasí.
Zdroj: pirelli Komentáře ke článku
|
Reklama