Suzuka během roku zlepšila bezpečnost |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Na okruhu Suzuka se od loňského závodu provedly menší změny, především se záměrem lepšího odvodňování tratě. Neobešly ani sedmou zatáčku, ve které havaroval Jules Bianchi. Jednou z příčin tragické nehody bylo velké množství vody zůstávající stát na trati, nebo tekoucí křížem přes ni. Hluboká "louže" nejprve obrala o kontrolu nad vozem Adriana Sutila a v dalším kole i Julese Bianchiho, kterému se havárie stala osudnou. Hlavním opatřením je nainstalování nových odtokových kanálků vedle zatáček 1, 3, 6, 7, 13 a 18. Delší odtoky vedou vodu daleko od závodní dráhy, aby se tak zabránilo aquaplaningu. Za bariérami na vnější straně sedmé zatáčky také uvidíme nový velký jeřáb, který v tomto místě nahradil dosud používaný malý mobilní jeřáb. "Toto pro nás bude velmi emocionální týden, tomu se nelze vyhnout," řekl John Booth, šéf Manoru, ještě před odletem do Suzuky. "Mnozí z našich zaměstnanců tu byli i loni, spolu s nimi kolegové ze Scuderie Ferrari a samozřejmě také Will (Stevens) a Alexander (Rossi), který s námi loni byl jako náhradník. Na Julese myslíme každý jeden den, už navždy bude důležitou součástí našeho týmu." Booth dále novináře požádal, aby chápali a respektovali potřebu jeho zaměstnanců poprat se se smutnými vzpomínkami v soukromí. Zdroj: motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama