Ferrari bylo silné pouze na nejměkčích pneumatikách |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Kimi Räikkönen nemá pro své fanoušky dobré zprávy. Sice mu dnes patří nejrychlejší kolo, ale s vozem si rozuměl jen tehdy, když měl obuté super-měkké pneumatiky. Na obou tvrdších směsích se trápil.
"Byl to dost náročný den. Nevím, jestli to bylo podmínkami nebo větrem nebo něčím jiným, ale hodně mi to klouzalo a nemám z toho dobrý pocit," řekl finský závodník po druhém tréninku. "Když jsme nasadili super-měkké pneumatiky, měli jsme víc přilnavosti a to nám pomohlo. Z nějakého důvodu jsme se ale na jiných pneumatikách trápili. Vůz je fajn, ale z jiných typů pneumatik jsem těžko dostával nějakou přilnavost. Měl jsem OK kolo a dlouhý stint na super-měkkých byl OK." Některé zatáčky šanghajského okruhu dávají pneumatikám každý rok pořádně zabrat, proto by přirozenou volbou pro závod měly být středně-tvrdé pneumatiky, nejtvrdší z nabídky Pirelli pro tento víkend. Právě ty ale Räikkönena nejméně poslouchaly. "Střední jsem použil pouze dopoledne a neměl jsem z nich dobrý pocit, jenže ani měkké nebyly nejlepší. Pak jsem měl nejlepší pocit ze super-měkkých. Celé nám to dost komplikoval vítr, takže nebude snadné na něco přijít." Sebastian Vettel také nebyl nadšený, ale předpokládá, že ostatní řeší víceméně stejný problém.
"Zatím nejsem spokojený s vyvážením vozu, takže uvidíme, co s tím budeme moci udělat," řekl Němec. "V pátek až tak nezáleží na pozicích, je to spíš o pocitu. Nyní mám z vozu dobrý pocit, ale dobrý není dost dobrý. Večer můžeme pohnout s vyvážením vozu a dát vše do pořádku. Čína je k pneumatikám dost brutální a to platí pro všechny. Všem to hodně klouže a rychle se opotřebovávají pneumatiky. Rychlost na jedno kolo je dobrá pro kvalifikaci, ale v závodě potřebujete několik dobrých kol v řadě." Zdroj: autosport,crash Komentáře ke článku
|
Reklama