Nejrychlejší čas ve druhém tréninku zajel v Alabamě Japonec Takuma Sató. Za ním skončil Jack Hawksworth, druhý z pilotů týmu A.J. Foyta, který se ale závodního víkendu kvůli povodním v Houstonu nemůže zúčastnit.Třetí příčka patří Jamesi Hinchcliffeovi.
Nejlepší jezdec s chevroletem, Australan Will Power, skončil na čtvrtém místě. Power se dokázal v odpoledním tréninku posunout do první desítky. Dopoledne byl jediným pilotem týmu Penske mezi prvními deseti Simon Pagenaud. Odpoledne se do ní dostali kromě Castronevese všichni piloti týmu Penske.
Trať svědčí také pilotům, kterým se zde vedlo skvěle vloni. Obhájce vítězství Josef Newgarden byl ve 2. tréninku šestý. O příčku výše skončil Graham Rahal, který v závěr loňského závodu předvedl skvělou jízdu a postoupil na 2. příčku.
p.
Jezdec
Tým
M
Kol
Čas
Odstup
1.
T.Sato
A.J. Foyt Enterprises
H
14
01:07.2157
2.
J.Hawksworth
A.J. Foyt Enterprises
H
16
01:07.2197
+ 0.004
3.
J.Hinchcliffe
Schmidt Peterson
H
22
01:07.2455
+ 0.030
4.
W.Power
Team Penske
C
18
01:07.3434
+ 0.127
5.
G.Rahal
Rahal Letterman Lanigan
H
21
01:07.3494
+ 0.133
6.
J.Newgarden
Ed Carpenter Racing
C
21
01:07.3871
+ 0.171
7.
S.Pagenaud
Team Penske
C
20
01:07.4151
+ 0.199
8.
J.P.Montoya
Team Penske
C
17
01:07.4693
+ 0.253
9.
S.Dixon
Chip Ganassi Racing
C
17
01:07.4994
+ 0.283
10.
S.Bourdais
KV Racing Technology
C
19
01:07.5187
+ 0.303
11.
R.Hunter-Reay
Andretti Autosport
H
22
01:07.5831
+ 0.367
12.
C.Muňoz
Andretti Autosport
H
16
01:07.5951
+ 0.379
13.
M.Aleshin
Schmidt Peterson
H
17
01:07.6744
+ 0.458
14.
T.Kanaan
Chip Ganassi Racing
C
24
01:07.7779
+ 0.562
15.
M.Andretti
Andretti Autosport
H
20
01:07.8069
+ 0.591
16.
H.Castroneves
Team Penske
C
19
01:07.8107
+ 0.595
17.
M.Chilton
Chip Ganassi Racing
C
16
01:07.9550
+ 0.739
18.
C.Daly
Dale Coyne Racing
H
20
01:08.0137
+ 0.798
19.
L.Filippi
Dale Coyne Racing
H
15
01:08.1331
+ 0.917
20.
C.Kimball
Chip Ganassi Racing
C
21
01:08.3100
+ 1.094
21.
A.Rossi
Andretti/Bryan Herta
H
29
01:08.6727
+ 1.457
Zdroj: formule.cz, foto: Indycar/LAT USA
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.