Na Severní smyčce by se uplatnil pojízdný pneuservis |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Zdenda Balcar počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Ačkoliv od závodu WTCC na Nürburgringu už uběhlo pár dní, vzrušené debaty kolem něj neutichají. Netýkají se však výsledků, nýbrž série defektů, které v nejednom případě vedly k havárii. Viník je podle všech zainteresovaných jediný – výhradní dodavatel pneumatik Yokohama. Zopakujme si ve stručnosti základní fakta. Už ve čtvrtečním testu stihl platfus dvě volva. V prvním měřeném tréninku pak píchl Norbert Michelisz a jen s velkým úsilím zabránil kontaktu se svodidly. Stejné štěstí ovšem už neměli v sobotním závodě Tiago Monteiro a Néstor Girolami, přičemž zejména Argentincova rána v jedné z nejrychlejších zatáček na Severní smyčce vypadala hodně škaredě. „Pro mě je nepřijatelné, aby na takto náročné trati docházelo k defektům. Jedeme přece mistrovství světa. Tohle se musí změnit,“ rozčiloval se Rob Huff. Své si k tomu řekl i mimořádně naštvaný Monteiro: „Neustále se o tom bavíme, dávají nám doporučení, která striktně dodržujeme. Přesto se to pořád opakuje.“ Nezáviděníhodnou úlohou reagovat na ostrou kritiku byl pověřen technický poradce Yokohamy Ian Beveridge. Pro specializovaný a hojně sledovaný web TouringCarTimes měl tato slova: „Snažili jsme se potíže odstranit, bohužel se nám to zcela nepodařilo. Podmínky na Nordschleife jsou jedinečné. Pokusíme se jim ve spolupráci s týmy přijít na kloub.“ Není divu, že redaktor s tímto vyjádřením nebyl spokojen a pídil se po konkrétnějších informacích. Dozvěděl se ale pouze, že nasazení tvrdší směsi by vedlo ke snížení výkonu vozu a stejný účinek by měla i úprava předepsaného tlaku v pneumatikách. Vývoj speciálního obutí pro Nürburgring navíc údajně nemá oporu v předpisech. Zdroj: Formule.cz Komentáře ke článku
|
Reklama