Hondě pomohlo zrušení žetonového systému |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Tento rok je prvním po zrušení žetonového omezení vývoje pohonných jednotek, ale na rozložení sil se to moc neprojevilo. Nejvýkonnější, hlavně v kvalifikaci, zůstává Mercedes pronásledovaný Ferrari. Renault má ambiciózní plán dohnat je nejpozději na konci příštího roku. Honda zaostává asi tak o parník, ale přesto je optimistická a věří, že bez žetonů dožene konkurenci. S rozvázanýma rukama (a peněženkou) nasadila ještě v první polovině sezony třetí specifikaci své nové pohonné jednotky, což by loni nejspíš nemohla.
"Tento rok jsme nasadili novou pohonnou jednotku, takže by se téměř dalo opět hovořit o roku 1," řekl Jusuke Hasegawa o první pohonné jednotce vyvinuté pod jeho vedením. "Nyní chceme tento koncept vyvíjet do konce roku, v roce 2018 a snad i v roce 2019. Hmotnost motoru, jeho těžiště a koncept spalování, v tom všem nyní jdeme stejným směrem jako další tři výrobci. Pokud bychom pořád měli žetonový systém, nemohli bychom před touto sezonou změnit kompletně celý motor a ještě přijít se spec 2 a spec 3. Nemám spočítáno, kolik žetonů bychom k tomu potřebovali, ale s loňským žetonovým systémem by nejspíš žádná spec 3 nebyla. Jsem si jistý, že jsme na cestě, po které doženeme i nejsilnější soupeře. Co se týče rychlosti vývoje, jsme na tom dobře. V porovnání s minulým rokem jsme museli upravit koncept motoru, ale tenhle rok to dělat nebudeme. Je dobré, že můžeme použít stejný koncept, protože letošní vývoj a zlepšení přímo ovlivní příští sezonu. Díky tomu nemusíme zastavovat současný vývoj a z tohoto úhlu pohledu jsme již začali navrhovat motor pro příští rok." Zdroj: gpupdate Komentáře ke článku
|
Reklama