Dvojitý triumf WRT na Hungaroringu |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Tomáš Krejčík počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pořadí na roštu dnešního klání určil včerejší kvalifikační závod (více Zde). V závodě však chybělo včera 17. audi týmu ISR (č.75). Příčinou mají být technické problémy Dnes se podařil start Pererovi (č. 84, AMG HTP, Mercedes-AMG) lépe než včera jeho kolegovi. Francouz se po překonání Schothorsta (č. 3, WRT, Audi) na výjezdu z první zatáčky posunul na třetí pozici. Připojil se k první dvojici, jež byla v těsném kontaktu až do zastávek. Závod byl nedlouho po startu narušen výjezdem bezpečnostního vozidla kvůli odstranění Kodricova mclarenu (SC č. 42, Strakka) z únikové zóny poslední zatáčky. Chorvata brzy následoval Kane (č. 8, Bentley, M-Sport), jenž odstavil své bentley v boxech. Po skončení neutralizace se Engelhart (č. 63, Lamborghini, Grasser) pokoušel zdolat Fässlera (č. 5, Belgian Audi), ale nebyl úspěšný. Výměny dnes lépe zvládli Belgičané, takže vzhledem k malým rozestupům se Bortolotti (č. 63, Lamborghini, Grasser) po zajetí ve stejném kole vracel na dráhu až za Dennisem (č. 3, WRT, Audi). Nepatrné zdržení u týmu HTP u jejich nejvýše postaveného mercedesu znamenalo propad Buhka (č. 84, AMG HTP, Mercedes-AMG) z třetí na šestou příčku. Povinné zastávky míchaly pořadím i dodatečně. Příliš brzké zajetí Barnicoata (č. 58, Strakka, McLaren) k mechanikům znamenalo trest pro střídajícího Parenteho. Portugalec opustil poslední bodované místo a zařadil se na konec pole. Zatímco šetření zastávky u audi č. 3 belgické stáje bylo uzavřeno před skončením závodu bez trestu, u čtvrtého č. 17 zatím není jasno. Jedinému účastníkovi amatérské kategorie stačilo k připsání bodů dokončit závod. Dnes však Soucek (č. 8, Bentley, M-Sport) poškodil Perelovo ferrari natolik, že pro oba vozy závod skončil. Také tento incident je v šetření spolu s kolizí Miese (č. 1, Belgian Audi) a Watsona (č. 59, Strakka, McLaren) v druhé zatáčce. Výsledky po ujetí 33 kol:
Vysvětlivky zkratek použitých v tabulce: N: neklasifikováni Vozy: Audi R8 LMS 2. generace (Ar82), BMW F13 M6 GT3 (Bm6), Bentley Continental GT3 (Bcon), Ferrari 458 Italia GT3 (F458), Ferrari 488 GT3 (F488), Lamborghini Huracán GT3 (Lhur), Mercedes-AMG GT3 (MAgt), McLaren 650S (M650), Porsche 911 GT3R - 991 (P991). Závěrečný podnik krátkých závodů je na pořadu již v polovině září na německém Nürburgringu (15. – 17. září).
Profil šampionátu Blancpain Sprint Cup (Zde) Naleznete zde charakteristiku série, její historii, přehled držitelů jezdeckých a týmových titulů anebo informace o pořadatelské organizaci. Seznámíte se s aktuálním kalendářem, výtahem z pravidel, účastníky anebo úspěšnými jezdci působícími v šampionátu. Zdroj: SRO, Formule Komentáře ke článku
|
Reklama