vydal:
Róbert Randuška
zveřejněno:
14.9.2017, 20:00
počet komentářů:
0
Pirelli má v Singapuru pro jezdce připraveny své nejměkčí pneumatiky, stejně jako v minulém roce. Závod na pomalém městském okruhu by měl mít 61 kol a zpravidla trvá téměř celé dvě hodiny, přičemž jezdci mění pneumatiky více než jednou. Jelikož se jezdí v ulicích města, závodníci se musejí vyrovnat s různými úrovněmi přilnavosti, kanály, pruhy bílé barvy na asfaltu i s vysokou pravděpodobností toho, že průběh závodu naruší safety car. Bez něj se dosud neobešla ani jedna z devíti VC Singapuru.
Závod začne po setmění a bude pokračovat do pozdních nočních hodin. Je proto dost dobře možné, že během něj bude výrazně klesat teplota asfaltu a spolu s ní se bude měnit i chování pneumatik na jednotlivých vozech. To však neznamená, že bude opravdu chladno, pneumatiky by mohly trpět přehříváním během celého závodu.
Kolo v Singapuru se skládá pouze z krátkých rovinek a 23 zatáček. Kdyby nebylo Monte Carla, tento okruh by byl nejpomalejším v kalendáři F1 a měl i nejvíc zatáček. Nejvíce namáhaná bude levá zadní pneumatika. Právě její výdrž může jezdcům diktovat počet zastávek. Klíčovou roli sehraje 2. trénink, který se jako jediný pojede v noci, tedy za stejných podmínek jako kvalifikace a závod.
Jezdci dali při výběru pneumatik pro tento víkend přednost sadám ultraměkkých pneumatik, poskytujících nejvíce mechanické přilnavostipotřebné v pomalých zatáčkách.
Minimální tlaky v pneumatikách pro start závodu v Singapuru:
18.5 psi přední a 17.0 psi zadní
Limit odklonu kol:
-3.75° přední a -2.00° zadní
179970
Přehled nominovaných směsí:
P Zero Purple
P Zero Red
P Zero Yellow
P Zero White
P Zero Orange
Austrálie
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Čína
Superměkká
Měkká
Střední
Bahrajn
Superměkká
Měkká
Střední
Rusko
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Španělsko
Měkká
Střední
Tvrdá
Monako
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Kanada
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Ázerbájdžán
Superměkká
Měkká
Střední
Rakousko
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Velká Británie
Superměkká
Měkká
Střední
Maďarsko
Superměkká
Měkká
Střední
Belgie
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Itálie
Superměkká
Měkká
Střední
Singapur
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Malajsie
Superměkká
Měkká
Střední
Japonsko
Superměkká
Měkká
Střední
USA
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Mexiko
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Brazílie
Superměkká
Měkká
Střední
Abú Zabí
Ultraměkká
Superměkká
Měkká
Zdroj: pirelli
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.