clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Bratches obhajuje plán na rozvoj streamovacích služeb

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 23.1.2018, 16:00

počet komentářů: 0


Fanouškovi se nikdy nelíbí, když F1 zmizí z televizního kanálu, kde na ni byl zvyklý a musí ji hledat někde jinde. Jenže svět se mění a F1 se musí měnit s ním. Bernie Ecclestone na konci svého panování skoncoval se strategií dostat F1 k co největšímu počtu diváků, aby co nejvíce lidí spatřilo loga sponzorů na vozech. Místo toho začal podepisovat smlouvy se společnostmi vlastnícími placené stanice. Nyní obchodní záležitosti F1 řídí Sean Bratches a po necelém roce už má vypracovaný podstatně detailnější plán na kombinaci volně dostupných televizí, placených kanálů a internetového streamování placeného i neplaceného obsahu.

"Nový start naší digitální platformy je již naplánovaný," cituje Bratchese Auto Motor und Sport. "Dnes je to jen něco, co nás stojí peníze. Fanoušci nemohou stahovat exkluzivní obsah, ale to se změní. Nabídneme jim streamování obsahu, přímé přenosy i jiné věci. A získají přístup k datům přímo z vozů. Něco bude volně dostupné a něco bude zpoplatněno."

Ecclestone se internetu dlouho bránil s odůvodněním, že je lepší nechat si televizemi platit za úplnou exkluzivitu.

Trh již ukázal, že tyhle věci mohou koexistovat. Jiné sporty jsou daleko před námi. Není to tak, že bychom naše televizní partnery házeli přes palubu. Letos nabízíme novou televizní grafiku, která je podstatně uživatelsky přívětivější."

Snad první vlaštovkou je smlouva se španělskou televizí Movistar+, jež kromě vysílacích práv zakoupila i obsah pro svou digitální platformu a sociální média. A co dilema neplacené versus placené TV?

"Neplacené TV mají pokrytí, ale placené mají peníze. Ideální by bylo dostat 25 až 30 procent závodů na neplacené stanice a zbytek na placené. Ve Francii a dalších státech to funguje dobře, ale pro některé jiné země by tento model momentálně nebyl vhodný."

Zdroj: grandprix

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama