clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Brown: Sponzoři za 50 milionů už nejsou

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 6.6.2018, 09:10

počet komentářů: 0


Zak Brown přicházel do F1 s pověstí velkého marketingového odborníka. Všichni tudíž čekali, že se k McLarenu začnou sponzoři jen hrnout.

Skutečnost je nicméně odlišná a na oranžových monopostech zbývá ještě hodně volného místa. Také titulární partner je stále v nedohlednu.

Brown to ovšem za neúspěch nepovažuje. „Není to jednoduchá práce. Musíte ale uznat, že jsme získali více sponzorů než ostatní týmy. Samozřejmě, zdaleka jsme nevyužili veškerý náš potenciál, ale je třeba rozlišovat, zda je sklenice poloprázdná nebo v ní nic není,“ uvedl v rozhovoru pro web Formula1.com.

Zároveň přiznal, že bude trvat ještě léta, než bude McLaren stejně atraktivním obchodním zbožím jako současné špičkové stáje. „Časy, kdy se dal sehnat partner, dávající 50 milionů eur ročně, jsou pryč. Může nás ale těšit, že jsme uzavřeli dohody s Petrobrasem, Dellem a CMBC. U HTC jde spíše o licenční smlouvu, má zájem využít naši značku. Dotáhli jsme do konce celkem čtyři nebo pět kontraktů. Mercedes a Ferrari za tu dobu jediný, Williams žádný a navíc přišel o Martini. Je to, jako bychom poskočili v Poháru konstruktérů z desátého na páté místo. Mnozí si ale mysleli, že budeme hned druzí. Jenže to je dlouhodobý proces,“ vysvětlil Brown.

Americký byznysmen také zmínil kapitálový vstup rodiny Latifiů a zopakoval, že Nicholas Latifi z toho žádné zvláštní výhody mít nebude.

Zdroj: FORMULE.cz

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
McLarenu změna motoru otevřela oči - 22.8.2018
Brown chce rozhýbat zkostnatělý McLaren - 15.7.2018
Současný McLaren má méně přítlaku než loňský - 10.7.2018
McLaren se trápí dál, hledá řešení - 24.6.2018

Reklama