vydal:
Martin Ševčík
zveřejněno:
13.10.2018, 17:40
počet komentářů:
0
Vedení série DTM nesdílí názor Tima Glocka, že jezdit by se mělo desetkrát na Hockenheimringu, jelikož tato trať nabízí nejlepší závodění, a představilo v rámci posledního víkendu sezony kalendář na příští rok. Ten doznal výrazných změn a šampionát opouští některé tradiční destinace.
Oficiální předsezónní testy se přesunuly z Hockenheimringu na Lausitzring. Na okruhu vlastněném společností Dekra, která příští rok oslaví 30 let spolupráce s DTM, se finální příprava na novou sezonu uskuteční 15.–18. dubna.
Po letošní sezoně čítající deset zastavení klesne počet mistrovských závodních víkendů znovu na devět. Důvodem jsou v minulosti již několikrát zmiňované vysoké náklady. Pětkrát se pojede v Německu a čtyřikrát DTM zavítá za hranice své domoviny.
Nebude to ale už do Budapešti, Zandvoortu ani Spielbergu. Nové nizozemské útočiště šampionát našel v Assenu, do Rakouska se však příští rok nepodívá vůbec. S Red Bull Ringem nenašel promotér vhodný termín a podmínky a Salzburgring zase nedisponuje potřebnou licencí FIA.
Zůstaly naopak závody v italském Misanu a v Anglii na Brands Hatch. Novým přírůstkem je pak belgický Zolder. Termíny plánovaných společných klání s japonskou sérií Super GT budou ještě upřesněny.
p.
Datum
Okruh
Země
1.
3. - 5. května
Hockenheimring
Německo
2.
17. - 19. května
Zolder
Belgie
3.
7. - 9. června
Misano
Itálie
4.
5. - 7. července
Norisring
Německo
5.
19. - 21. července
Assen
Nizozemsko
6.
10. - 11. srpna
Brands Hatch
Velká Británie
7.
23. - 25. srpna
Lausitzring
Německo
8.
13. - 15. září
Nürburgring
Německo
9.
4. - 6. října
Hockenheimring
Německo
Jinou podobu bude mít v příštím roce také doprovodný program, do kterého se po jednoleté absenci vrátí pohárové závody Porsche. Novou podpůrnou platformou se stane formulová W Series, ve které budou závodit pouze ženy, a staronovým bodem programu budou souboje strojů, které v současnosti jezdí pod hlavičkou FIA v evropském šampionátu F3.
Zdroj: FORMULE.cz
Reklama
Komentáře ke článku
K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.