clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Haas by také mohl z brexitu profitovat

vydal: Róbert Randuška
zveřejněno: 7.3.2019, 09:10

počet komentářů: 0


Gűnther Steiner si myslí, že jeho tým patří k těm, které by z tzv. tvrdého brexitu těžili. Šest týmů sídlí ve Velké Británii a obávají se, co by obnovení hraničních kontrol, cel a omezení pohybu pracovní síly znamenalo pro jejich logistiku, finance a konkurenceschopnost. Další dva týmy sídlí v Itálii a jeden ve Švýcarsku. Desátý Haas má oficiální sídlo v USA, v Severní Karolíně, protože má být americkým týmem ve F1. Ale velká část vozu se vyrábí u italské Dallary, další části se nakupují od Ferrari a jeho subdodavatelů a také se využívá větrný tunel v Maranellu, zatímco "logistické centrum" má tato stáj v anglickém Banbury, v bývalé továrně Marussie.

Vzhledem k okolnostem a počtu zaměstnanců v Anglii ale Haas nebude mít takový problém zvednout kotvy a namířit si to za kanál La Manche, jaký by měly Mercedes, Red Bull nebo Renault, pokud by se chtěly přestěhovat do svých domovských zemí (Německo, Rakousko a Francie).

"Máme oči na stopkách. Sledujeme, zda budeme muset v budoucnu reagovat, ale momentálně do toho ještě nechceme dávat žádné peníze," řekl šéf týmu Haas v rozhovoru pro Ekstra Bladet. "Jsme malý tým, a pokud se někdo může rychle přesunout, tak jsme to my. Prostě naložíme karavan a pojedeme jinam. Velké týmy tady mají větší investice než my. Ale ještě nebylo rozhodnuto, takže dál čekáme."

Zdroj: gpfans

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Haas našel nového titulárního sponzora - 29.10.2022

Reklama