Kdo byl nejrychlejší? |
|
|
|
vydal:
Ladislav Lála
zveřejněno:
3.4.2005, 10:50
počet komentářů:
0
|
|
Na otázku, který pilot jel v první respektive druhé kvalifikaci nejrychleji, odpovídá následující tabulka.
1. kvalifikace (sobota)
p. |
Jezdec |
Tým |
|
Top speed |
1. |
P.de la Rosa |
McLaren |
M |
331.1 |
2. |
F.Massa |
Sauber |
M |
330.5 |
3. |
K.Räikkönen |
McLaren |
M |
330.1 |
4. |
T.Monteiro |
Jordan |
B |
329.2 |
5. |
F.Alonso |
Renault |
M |
329.2 |
6. |
M.Schumacher |
Ferrari |
B |
328.5 |
7. |
N.Karthikeyan |
Jordan |
B |
328.3 |
8. |
C.Klien |
Red Bull |
M |
328.2 |
9. |
J.Villeneuve |
Sauber |
M |
327.5 |
10. |
G.Fisichella |
Renault |
M |
327.5 |
11. |
D.Coulthard |
Red Bull |
M |
326.9 |
12. |
C.Albers |
Minardi |
B |
323.9 |
13. |
R.Barrichello |
Ferrari |
B |
323.7 |
14. |
P.Friesacher |
Minardi |
B |
323.3 |
15. |
T.Sato |
BAR |
M |
323.0 |
16. |
J.Trulli |
Toyota |
M |
322.2 |
17. |
R.Schumacher |
Toyota |
M |
321.3 |
18. |
J.Button |
BAR |
M |
321.2 |
19. |
M.Webber |
Williams |
M |
321.0 |
20. |
N.Heidfeld |
Williams |
M |
319.5 |
2. kvalifikace (neděle)
p. |
Jezdec |
Tým |
|
Top speed |
1. |
N.Karthikeyan |
Jordan |
B |
330.6 |
2. |
F.Alonso |
Renault |
M |
330.6 |
3. |
M.Schumacher |
Ferrari |
B |
330.0 |
4. |
C.Klien |
Red Bull |
M |
328.8 |
5. |
F.Massa |
Sauber |
M |
327.9 |
6. |
D.Coulthard |
Red Bull |
M |
327.7 |
7. |
K.Räikkönen |
McLaren |
M |
326.9 |
8. |
G.Fisichella |
Renault |
M |
326.0 |
9. |
P.de la Rosa |
McLaren |
M |
324.6 |
10. |
T.Sato |
BAR |
M |
324.0 |
11. |
J.Button |
BAR |
M |
324.0 |
12. |
P.Friesacher |
Minardi |
B |
323.0 |
13. |
J.Trulli |
Toyota |
M |
322.8 |
14. |
C.Albers |
Minardi |
B |
321.2 |
15. |
N.Heidfeld |
Williams |
M |
321.2 |
16. |
R.Schumacher |
Toyota |
M |
320.7 |
17. |
M.Webber |
Williams |
M |
320.6 |
18. |
T.Monteiro |
Jordan |
B |
320.5 |
19. |
R.Barrichello |
Ferrari |
B |
316.4 |
20. |
J.Villeneuve |
Sauber |
M |
314.3 |
Všechny časy neoficiální
Zdroj: Formule.cz, časy FOM
Komentáře ke článku
|
Navigace |
|
|
|
|
|
|
|
Související články |
|
|