Honda nepřidala 20 koňských sil |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Róbert Randuška počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Tak je nejnovější verze pohonné jednotky Hondy o 20 koňských sil výkonnější než ta ze začátku sezony, nebo není? Odpovědí je jasné ne. Není, jak přiznal i sám Helmut Marko, jenž tuto kachnu vypustil do světa po závodě v Číně. Ne všechno, co je řečeno na mikrofon nebo diktafon, musí být pravdou. V rozhovoru pro Auto Bild svůj výrok "upřesnil". "Navýšení výkonu o 20 koňských sil, to není přesné," přiznal poradce Red Bullu pro motorsport. "Je to méně, ale můžeme motor déle vystavovat vyšší zátěži bez obav o spolehlivost." Více nám řekne šéf týmu Red Bull Christian Horner. "Dosud jsme s motorem neměli žádné problémy, v testech ani v závodech. Nový motor dostáváme poté, co se objevil problém s ním ve voze týmu Toro Rosso, ale zároveň nám umožní v závodě déle setrvat v agresivním režimu," vysvětlil. Motory použité v Austrálii, v Bahrajnu a v Číně nejspíš ještě neřekly poslední slovo. Mohly by se vrátit do akce na některém z pomalejších okruhů, nebo poslouží v pátek, aby se nové používaly pouze v sobotu a v neděli. "Další krok máme naplánovaný na prostředek roku," řekl Marko. "Pokud budeme muset použít více motorů, ale dostane nás to na dosah Mercedesu a Ferrari, tak já budu absolutně spokojený," dodal Max Verstappen. "Loni jsem dokázal, že na stupních vítězů můžeme být i po startu zezadu, takže v tom nevidím velký problém." Zdroj: motorsport Komentáře ke článku
|
Reklama