clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Zpropadená mise

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 15.2.2020, 11:50

počet komentářů: 3
z toho nových:
poslední: 19.2.2020 23:54


Trable, které Ferrari provázejí se sloganem Mission Winnow sponzora Philip Morris, neberou konce. Nejnověji čelí žalobě organizace na ochranu spotřebitelů Codacons. Důvod je pořád stejný – podezření na skrytou tabákovou reklamu.

Codacons to vzal ovšem řádně od podlahy a hned podal žalobu kvůli umístění loga Mission Winnow na novém monopostu SF1000. Vůz v současné podobě by měl být podle něj zabaven!

Celá věc vypadá hodně bizarně. Jenže za sdružením stojí italské ministerstvo zdravotnictví, takže se z toho může vyvinout hodně nepříjemný soudní spor. 

Tohle tričko, které podepisuje Mattia Binotto, by u Codacons asi prošlo

Codacons aktuálně usiluje o vydání předběžného opatření, které by Scuderii zakázalo nápis Mission Winnow umisťovat nejen na auta, ale i na týmové oblečení a zařízení. Philip Morris pochopitelně namítá, že se nejedná o propagaci cigaret, nýbrž o PR akci, upozorňující na restrukturalizaci koncernu. Ten hodlá ze sebe strhnout nálepku výrobce zdraví škodlivých produktů.

Zarážející ovšem je, že prezentace motocyklové stáje Ducati, která je rovněž součástí kampaně Mission Winnow, prošla bez jakýchkoliv námitek. To vzbuzuje podezření, že Codacons, o němž doposud slyšel jen málokdo, se hodlá tímto způsobem a ve spojení se slavnou značkou hlavně zviditelnit.

Zdroj: FORMULE.cz

Reklama

Komentáře ke článku

  Scuderia Ferrari - JJseznam.cz
19.2.2020 23:54
 
No, já vlastně ani tak neřeším, jestli je zákaz tabákové reklamy správně nebo ne, sám nekouřím a nemyslím, že by na to měla nějaký vliv reklama. Co mě však na téhle kauze irituje je, že jsem si nikdy nevšiml, že by Mission Winnow byla značka cigaret nebo čehokoli jiného, co škodí zdraví, a to, že ten nápis platí tabákovej koncern je sice fakt, ale to může jako reklama fungovat jen pro toho, kdo to stejně ví.
 

 

 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Sainz byl lepší, přiznal Leclerc - 25.3.2024
Verstappenova závada přihrála Ferrari dvojitý triumf - 24.3.2024
Velká výměna Ferrari a Mercedesu - 21.3.2024
Bearman si zasloužil místo ve F1 - 10.3.2024
Leclerc nebyl spokojen s jeho SF-24 - 9.3.2024

Reklama