Byla to pecka! |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Crossmediální kampaň s hashtagovou injektáží na program Das WeltAuto, zaměřený na použité vozy koncernu Volkswagen, získala Zlatou pecku. Soutěž kreativity v propagační činnosti již 25 let pořádá Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace. Projekt zahrnoval tiskové zprávy, reportáže, sociální média (například profily Das WeltAuto nebo Barbory Polákové na Facebooku a Instagramu), příspěvky, prezentace a spoty na internetu. Součástí byly také koncertní turné hlavní tváře Barbory Polákové s názvem Poď si Tour 2019 a branding. Kampaň Das WeltAuto připravila mediální agentura PHD/FUSE ve spolupráci s FTV Prima a Mediaclubem. Zdroj: Volkswagen Komentáře ke článku
|
Reklama