clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

BMW nechalo přepracovat svá loga

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 7.3.2020, 11:35

počet komentářů: 0


BMW má pro účely online a offline komunikace novou firemní identitu. Loga BMW, BMW i a BMW M byla kompletně přepracována a používají jiný logotyp a principy designu.

Komunikační logo znamená otevřenost a přímočarost,“ uvedl Jens Thiemer, senior viceprezident pro zákazníky a značku BMW. „Více než kdy jindy chceme tuto průhlednou verzi použít k pozvání našich klientů k tomu, aby se stali součástí světa BMW. S vizuální suverenitou a grafickou flexibilitou se ve své komunikaci připravujeme na širokou škálu kontaktních bodů, a to jak online, tak offline.“

 

Proměnou projde i outdoorová prezentace značky

 

Globální spuštění bylo načasováno na 3. března 2020. Přechodné období potrvá mezi 3. březnem 2020 a 31. květnem 2021, kdy se aktuální logo bude používat vedle předchozího. Nebude však aplikováno na vozech ani v exteriérech a interiérech autorizovaných dealerů.

Zdroj: BMW

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Známe české ceny nového BMW řady 5 - 25.5.2023
Nové BMW řady 5 Sedan - 24.5.2023
Co připravuje BMW na léto 2023? - 24.5.2023
Jak se testuje nové BMW i5 v extrémních podmínkách - 29.3.2023
První MINI „Made in Germany“ - 1.3.2023

Reklama