Čeká se rušný čtvrtek v Melbourne |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
1 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Neházej kamením, když bydlíš ve skleněném domě. Tímto příslovím se evidentně neřídil Mercedes. Šéf jeho týmu ve F1 Toto Wolff rozpoutal nedávno aféru Ferrarigate. Teď bude mít dost práce s tím, aby si zametl před vlastním prahem. V první řadě jde o diskutabilní systém řízení DAS. Ten sice FIA předběžně uznala za legální (a vzápětí ho pro příští sezonu zakázala), jenže konečné slovo budou mít techničtí komisaři v Melbourne. Red Bull totiž chystá protest. „Podle nás je zařízení v jasném rozporu s pravidly. Pokud s ním přijede Mercedes do Austrálie, ozveme se,“ slibuje věčný rebelant Helmut Marko. Spor se vede o to, zda je DAS součástí soustavy řízení nebo zavěšení kol. Na tom se nemohou shodnout ani experti. Po volantu se do hledáčku soupeřů Mercedesu dostaly i brzdy. Foto: Mercedes To není všechno. Německý auto motor und sport přišel s tvrzením, že v pořádku u stříbrných šípů není ani odvětrávání brzdových kotoučů. I na to upozornil FIA Red Bull. Federace tentokrát zasáhla okamžitě a nařídila dotčeným týmům (kromě Mercedesu se údajně jedná i o Racing Point) problematické otvory zaslepit. I tak se ale dá očekávat, že její funkcionáři budou mít ve čtvrtek v Albert Parku plné ruce práce. Zdroj: FORMULE.cz Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama