Auto Palace trojnásobnou tuzemskou jedničkou |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Dealerská skupina Auto Palace zveřejnila svůj celkový hospodářský výsledek za rok 2019. Zůstala největším tuzemským obchodníkem s automobily značek Ford, Mazda a Mitsubishi. Na trh v České republice umístila 8167 nových vozů. Pozici nejúspěšnější značky obhájil Ford (2707 vozů). Nejžádanějším modelem byl Ford Focus (555). Odbytového maxima za celou dekádu dosáhla Mazda (714). Nejprudším meziročním nárůstem, o 53 %, se mohla pochlubit Škoda (1837). Dařilo se i v sektoru fleetových prodejů, který zaznamenal vzestup o 8,7 procenta. Peter Broster, finanční ředitel AutoBinck pro Českou a Slovenskou republiku “Auto Palace zejména v posledních měsících vykazoval rekordní finanční obrat, což nakonec znamenalo jeho udržení na celkové hodnotě 5,7 miliardy korun. Posílili jsme v oblasti lidských zdrojů a rozhodli se pro rozšíření našich prodejních lokalit. Pevně věřím, že nám to pomůže v současné nelehké ekonomické situaci, související s vládním opatřením proti šíření koronaviru Covid-19,” uvedl Peter Broster, finanční ředitel AutoBinck pro Českou a Slovenskou republiku, který je mateřskou společností Auto Palace Group. Zdroj: Auto Palace Komentáře ke článku
|
Reklama