clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Zájem je hlavně o audio a digitální rádio

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 8.4.2020, 14:55

počet komentářů: 0


Škoda Auto zveřejnila informace o poptávce po prvcích infotainmentu u modelů Kamiq a Scala. Vyplývá z nich, že po nadstandardu častěji sahají čerství majitelé Kamiqu.

Ti se pro vrcholné provedení Amundsen rozhodli ve 41 procentech, pro nižší stupeň Bolero ve 49 procentech případů. U Scaly to bylo 28, respektive 50 procent. Virtuální kokpit byl u Kamiqu zvolen v 52 procentech, u Scaly ve 34 procentech. Za digitální rozhlasové vysílání DAB si připlatilo 65 procent vlastníků Kamiqu a 50 procent Scaly. Velký rozdíl nebyl v objednávkách Phone Boxu pro bezdrátové nabíjení chytrého telefonu (27 procent Kamiq, 25 procent Scala). 

Stále více majitelů vozů Škoda se rozhoduje pro Virtuální kokpit

Značný zájem přetrvává o kvalitní audio. Osm reproduktorů mělo namontováno 89 procent kamiqů a 81 procent scal. Zhruba osm procent uživatelů si pak doplnilo interiér svého SUV Kamiq volitelným Škoda Soundsystemem.

Zdroj: Škoda Auto

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
Zájem je o větší skla i kola - 22.4.2020

Reklama