Zájem je hlavně o audio a digitální rádio |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Škoda Auto zveřejnila informace o poptávce po prvcích infotainmentu u modelů Kamiq a Scala. Vyplývá z nich, že po nadstandardu častěji sahají čerství majitelé Kamiqu. Ti se pro vrcholné provedení Amundsen rozhodli ve 41 procentech, pro nižší stupeň Bolero ve 49 procentech případů. U Scaly to bylo 28, respektive 50 procent. Virtuální kokpit byl u Kamiqu zvolen v 52 procentech, u Scaly ve 34 procentech. Za digitální rozhlasové vysílání DAB si připlatilo 65 procent vlastníků Kamiqu a 50 procent Scaly. Velký rozdíl nebyl v objednávkách Phone Boxu pro bezdrátové nabíjení chytrého telefonu (27 procent Kamiq, 25 procent Scala). Stále více majitelů vozů Škoda se rozhoduje pro Virtuální kokpit Značný zájem přetrvává o kvalitní audio. Osm reproduktorů mělo namontováno 89 procent kamiqů a 81 procent scal. Zhruba osm procent uživatelů si pak doplnilo interiér svého SUV Kamiq volitelným Škoda Soundsystemem. Zdroj: Škoda Auto Komentáře ke článku
|
Reklama