Opatření v servisech Škoda |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
V návaznosti na nařízení vlády České republiky přijaly autorizované servisy Škoda zvýšená hygienická opatření. Pro zákazníky jsou na webových stránkách jednotlivých partnerů k dispozici telefonní čísla a e-mailové kontakty, přes které je možno se objednat. Pracovníci příjmu po dohodě naplánují návštěvu tak, aby byl v příslušných prostorách na nezbytné minimum omezen kontakt s dalšími lidmi. Vozy jsou před započetím práce a po jejím skončení dezinfikovány Vozy jsou dezinfikovány před a po provedení servisních úkonů. K ošetření klimatizace i interiéru auta se používá speciální plynný přípravek či ozon. Tímto způsobem jsou likvidovány veškeré viry, bakterie, plísně i pachy. Použití je schválené i pro astmatiky a alergiky. Pokud je to možné, jsou preferovány bezhotovostní formy platby. V řadě případů je poskytována i služba Pick-up & delivery, tedy vyzvednutí vozidla u majitele a zpětné doručení po opravě. Zdroj: Škoda Auto Komentáře ke článku
|
Reklama