Virtuální triumf slaví v Japonsku Pagenaud |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Víťa Boch počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Pole position si v Motegi vyjel Wickens. Po startu se strhla bitva mezi ním, Powerem, Harveym a Askewem. Wickens se s Powerem ve třetím kole málem srazil a oba se propadli: Power na 4. místo, Wickens dokonce ven z první desítky. V pátém kole dostal Castroneves smyk. Vůz udržel na dráze, ale narazili do něj dva pomalejší jezdci. Závod zbrzdila žlutá fáze. Restart přišel v 9. kole. Čelo bylo seřazeno v pořadí Askew, Harvey, Ericsson, Power a Dixon. Power se ve 12. kole dostal do vedení. O druhé místo bojovali Harvey a Dixon, který se během tří týdnů adaptoval na iRacing, s nímž měl předtím nulové zkušenosti. Vedoucí trojice postupně poodjela a vytvořila mezi sebou rozestupy. O čtvrté místo bojovala skupinka tvořená Askewem, McLaughlinem, Ericssonem, Pagenaudem a Wickensem. Power získal průběžně více než vteřinový náskok na druhého Dixona. McLaughlin se bezpečně usadil na čtvrté příčce a začal dotírat na Harveyho. Wickens získal v Motegi pole position. Foto: IndyCar/iRacing V průběhu 42. kola začaly zastávky v boxech. Wickens byl prvním z čelní skupiny, kdo k mechanikům zamířil. Ve 49. kole zastavil ze 4. místa McLaughlin. Power si dojel pro palivo a pneumatiky v 50. kole, následovali jej Dixon s Pagenaudem. Na moment se do čela posunuli piloti, kteří doplnili nádrž během žluté fáze – Karam, Newgarden a Sató. Po jejich druhé zastávce to byli protinožci Power, McLaughlin a Dixon, kteří převzali zpátky otěže závodu. Čtvrtý byl Pagenaud, za ním pak jeli Ericsson a Harvey. Dixon se v 66. kole dostal před McLaughlina a s Powerem se přetahoval o vedení. To si postupně vydobyl. Naopak Power sváděl bitvu s McLaughlinem a Pagenaudem. Poslední jmenovaný byl prvním, kdo zamířil naposledy k mechanikům. Do konce zbývalo 28 kol, vedoucí trojice jej následovala v dalším kole. Dixon se v boxech propadl za všechny tři piloty Penskeho stáje. Ti se na čele seřadili v pořadí Power, McLaughlin, Pagenaud. McLaughlin opět bojoval o vítězství a znovu se srazil se stájovým kolegou. Foto: IndyCar/iRacing Zlom přišel 10 kol před koncem. Power a McLaughlin se srazili, když o kolo předjížděli Askewa. McLaughlin skončil v bariéře, Power pokračoval s poškozeným předním křídlem. Vedení tak spadlo do klína Pagenaudovi. Ten si dojel pro druhé vítězství v řadě. Dixon na něj sice v závěrečných kolech útočil, nakonec ale obsadil stříbrnou příčku. I s poškozeným vozem udržel Power stupně vítězů před Ericssonem, Wickensem a Harveym.
Zdroj: FORMULE.cz Zdroj: FORMULE.cz Komentáře ke článku
|
Reklama