Veloster N s novou převodovkou |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Hyundai Motor Company představil modernizovanou verzi Velosteru N pro modelový rok 2020. Zásadní změnu představuje použití osmistupňové kapalinové dvouspojkové převodovky N DCT. Je vybavena elektronicky řízeným ovládáním dvou spojek v olejové lázni. Tím se výrazně vylepšily mazání a chlazení. Funkce N Grin Shift (NGS) zvyšuje točivý moment o sedm procent z 353 Nm na 377 Nm prostřednictvím krátkodobého nárůstu plnicího tlaku po dobu dvaceti sekund. N Power Shift (NPS) se aktivuje, jakmile vůz zrychluje s více než 90% otevřením škrticí klapky. Potlačuje pokles točivého momentu při řazení vyšších převodových stupňů, aby byl maximalizován přenos hnací síly na vozovku. Veloster N se chlubí také vylepšenými a odlehčenými sportovními sedadly N Track Sense Shift (NTS) se uvádí do činnosti, jakmile rozpozná optimální provozní podmínky pro dynamickou jízdu. Všechny uvedené pomocníky si může řidič nakonfigurovat pomocí ovládacího systému na osmipalcovém displeji s vysokým rozlišením. K dalším vylepšením patří samočinné vyrovnávání otáček při řazení, zařízení pro dynamický rozjezd a krátkodobé zvýšení plnicího tlaku. Z použitých bezpečnostních technologií je třeba uvést asistenty pro odvrácení kolize s překážkou vpředu (Front Collision-Avoidance Assist), pro rozpoznávání únavy (Driver Attention Warning), pro řízení (Lane Following Assist) a jízdu v jízdním pruhu (Lane Keeping Assist), dálkových světel HBA (High Beam Assist), pro sledování slepého úhlu (Blind-Spot Collision Warning) a pro upozorňování na vozidla přijíždějící ze stran při couvání (Rear Cross-Traffic Collision Warning). Veloster N bude v dubnu uveden nejprve na jihokorejský a potom i na všechny ostatní trhy. Zdroj: Hyundai Komentáře ke článku
|
Reklama