clanky
Reklama
logo
Lizatko.cz
Formule shop
Po startu i za cílem Martina Straky
Kniha - Velikáni Formule 1
Reklama

Sledujte nás na Facebooku   Sledujte nás na Instagramu

Po limuzíně je plug-in hybridem i kombík

vydal: Marek Chvála
zveřejněno: 28.4.2020, 10:00

počet komentářů: 0


Audi zahajuje prodej modelu A6 Avant také ve verzi Plug-in-Hybrid (PHEV).

Hybridní systém koordinuje motor 2.0 TFSI s výkonem 185 kW (252 k) a maximálním točivým momentem 370 N.m a synchronní elektromotor s permanentním magnetem, dávající 105 kW a 350 N.m. Elektromotor je společně se spojkou uložen ve skříni sedmistupňové převodovky S tronic, která předává hnací sílu pohonu všech kol quattro s technologií ultra.

Dojezd v elektrickém režimu je podle metodiky WLTP až 51 kilometrů. Zrychlení z 0 na 100 km/h je dosaženo za 5,7 sekundy a nejvyšší rychlost činí 250 km/h. Pouze na elektřinu může jet vůz maximálně rychlostí 135 km/h.

Na výběr jsou tři jízdní módy: EV pro výhradně elektrickou jízdu, Hybrid pro kombinaci obou druhů pohonu a Hold pro zachování aktuální zásoby energie.

Klienti mohou pomocí aplikace myAudi App ovládat nabíjení akumulátorů a klimatizování interiéru již před odjezdem. Klimatizace spolupracuje s tepelným čerpadlem, které využívá odpadní teplo. 

Kombi disponuje při sklopených zadních sedadlech objemem zavazadelníku až 1535 litrů

Vozidlo se dá nabíjet na veřejných nabíjecích stanicích výkonem až 7,4 kW pomocí kabelu Mode 3, který je součástí sériové výbavy. Vybitá sada vysokonapěťových lithium-iontových baterií o celkové kapacitě 14,1 kWh se nabije za 2,5 hodiny.

Zavazadlový prostor se zcela rovnou ložnou plochou má v základním uspořádání objem 405 litrů. Sklopením zadních sedadel se zvětší až na 1535 litrů.

Už ve standardu je automobil dodáván s exteriérovým paketem S line, černými kryty vnějších zpětných zrcátek, tmavě tónovanými skly oken, světlomety Matrix LED, sportovními sedadly, čtyřzónovou automatickou klimatizací, digitálním panelem sdružených přístrojů Audi virtual cockpit, sportovním podvozkem, devatenáctipalcovými koly a červenými brzdovými třmeny.

Základní cena byla v České republice stanovena na 1 942 900 korun.

Zdroj: Audi

Reklama

Komentáře ke článku

 K tomuto článku ještě nebyl přidán žádný komentář.


 Navigace

starší
článek

novější
článek

formátovat
pro tisk

poslat
kamarádovi

 Související články
 S tímto článkem nesouvisí žádný jiný článek.

Reklama