BMW řady 4 Coupé míří do finále |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Nové BMW řady 4 Coupé vstupuje do závěrečné fáze dynamických testů. Inženýři budou ladit poslední detaily řešení podvozků na okresních silnicích a dálnicích v okolí mnichovského vývojového a inovačního centra BMW Group (FIZ). Už teď se ví, že oproti BMW řady 3 Sedan znovu klesl součinitel odporu vzduchu. Vůz je také o 57 milimetrů nižší než čtyřdveřový sourozenec a jeho těžiště se ocitlo o 21 milimetrů blíže k silnici. Vůz se po silnicích stále pohybuje v zamaskované podobě Přední náprava s oddělenými spodními rameny a svislými otočnými pružicími vzpěrami a zadní pětiprvkové zavěšení mají zajistit komfort při každodenním používání a na dlouhých cestách. Progresivní tlumiče byly naladěny pro ještě sportovnější jízdu. Vzpěry v motorovém prostoru vedoucí od horního uložení tlumičů k přední části automobilu a zesílená přepážka mezi agregátem a kabinou optimalizují přesnost řízení a jeho odezvu, zatímco výztuhy zadní nápravy zvyšují její tuhost pro lepší směrovou stabilitu a boční zrychlení. BMW už nabídlo i mnoho neříkající pohled do interiéru Za vrchol nabídky lze považovat M model v podobě BMW M440i xDrive Coupé. Pohánět ho bude řadový šestiválec s maximálním výkonem 275 kW/374 k a mild hybridní technologií s 48V startér-generátorem a druhou baterií. K přenosu této síly slouží osmistupňová automatická převodovka Steptronic Sport a inteligentní systém pohonu všech kol. K dispozici je také M diferenciál, který se stará o optimální rozdělování hnací síly. Svorný účinek generovaný elektromotorem při průjezdu zatáčkou omezuje prokluz vnitřního kola, čímž zlepšuje trakci a ovladatelnost. Zdroj: BMW Komentáře ke článku
|
Reklama