Carsharing začínají využívat i firmy |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Podle údajů společnosti Anytime začal po prudkém propadu znovu růst zájem o sdílení automobilů, tedy takzvaný carsharing. Po zavedení celostátní karantény zaznamenala tato služba pokles poptávky o 42 procent. Současně téměř vymizely cesty mimo Prahu. Anytime využívá flotilu vozů značky Hyundai "Přibližně od Velikonoc se začal počet pronájmů každý týden navyšovat a téměř normální stav očekáváme v průběhu května. Zároveň v posledních čtrnácti dnech vidíme již téměř normální podíl jízd mimo hlavní město," uvedl ředitel Anytime v ČR Milan Beutl. Větší aktivitu vykazují zejména firemní subjekty, u nichž zřejmě dochází k odkladu nákupu vlastních nových vozidel. Zdroj: Anytime Komentáře ke článku
|
Reklama