Za polárním kruhem i na oválu |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Nový Opel Mokka prochází v současnosti testy zavěšení kol ve zkušebním centru automobilky u německého města Dudenhofen. Předtím ladili technici v polárních podmínkách podvozek, motory, palubní elektroniku nebo osvětlení. Vůz se i nadále pohybuje v maskovací kamufláži. Opel Mokka podstoupil také jízdní zkoušky na vysokorychlostním oválu Ve švédském Laponsku prošel například prověrkou tuhosti karoserie při přejezdu větších nerovností střední rychlostí. V Dudenhofenu byl mimo jiné automobil vyslán na vysokorychlostní ovál s klopenými zatáčkami. Musel ovšem také čelit šotolině, dlažebním kostkám nebo vyjetým kolejím v asfaltu. Sériová výroba se rozjede koncem roku a do prodeje se novinka dostane na jaře 2021. Zdroj: Opel Komentáře ke článku
|
Reklama