Porsche pro horké letní dny |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Po provedeních Coupé a Cabriolet přichází nyní Porsche s novou generací modelu 911 v podobě Targy, tedy vozidla s odnímatelnou částí střechy nad předními sedadly. Toto řešení je součástí kultovní řady již od roku 1965. O pohon se stará třílitrový šestiválcový boxer s dvojitým přeplňováním. Porsche 911 Targa 4 nyní nabízí maximum výkonu 283 kW (385 PS) a s volitelně dodávaným paketem Sport Chrono zrychlí z nuly na stovku za 4,2 sekundy. Pohonná jednotka pro verzi 911 Targa 4S dává 331 kW (450 PS) a hranice 100 km/h auto dosáhne za 3,6 sekundy. Maximálka pro 911 Targa 4 činí 289 km/h (plus 2 km/h), pro 4S 304 km/h (plus 3 km/h). U Targy lze odejmout část střechy nad předními sedadly Oba vozy sériově používají osmistupňovou dvouspojkovou převodovku (PDK) a systém pohonu všech kol Porsche Traction Management (PTM). Verzi 911 Targa 4S lze na přání získat se sedmistupňovým manuálním ústrojím. Poprvé je k dispozici technologie Porsche InnoDrive, jejíž součástí je adaptivní tempomat. Funkce Smartlift slouží k naprogramování světlé výšky. Předobrazem interiéru se staly „devětsetjedenáctky“ ze sedmdesátých let. O zprostředkování informací řidiči se kromě centrálního otáčkoměru starají dva bezrámové displeje. Pod centrální 10,9" obrazovkou se nachází kompaktní modul s pěti tlačítky pro přímý přístup k důležitým funkcím automobilu. Součástí standardní výbavy jsou online navigace s využitím komunitních dat a zařízení Porsche Connect Plus. Zdroj: Porsche Komentáře ke článku
|
Reklama