Picanto s automatizovanou manuální převodovkou |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
vydal:
Marek Chvála počet komentářů:
0 |
|||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||
Kia dokončila modernizaci svého nejmenšího modelu Picanto. Jeho uvedení na evropské trhy včetně České republiky je naplánováno na třetí čtvrtletí 2020. Vnějškově se proměnily zejména verze GT-Line a X-Line. Maska chladiče používá jiné strukturované lemování. Přepracovány byly světlomety a LED světla se čtveřicí zdrojů. Odlišně jsou také uspořádána zadní LED sdružená světla a mlhovky dostaly štíhlejší tvar. Uvnitř se zvětšila centrální navigační obrazovka. Nyní je osmipalcová a doplňuje ji menší 4,2" displej před řidičem. Na výběr jsou různé varianty čalounění sedadel a barevných akcentů ve dveřích, na přístrojové desce a kolem voliče převodovky. Picanto používá jako první Kia automatizovanou manuální převodovku K pohonu slouží trojice zážehových jednotek – atmosférické 1.0 DPFI (67 k) a 1.2 DPFI (84 k) spolu s přeplňovaným agregátem 1.0 T-GDi (100 k). Picanto je prvním zástupcem značky, používajícím automatizovanou manuální převodovku (AMT). Je založena na pětistupňovém ručním ústrojí se spojkou a akčními členy řazení, které automatizují ovládání spojky a změny převodových stupňů. Telematika Uvo zajišťuje nepřetržitý přístup k dopravním informacím, předpovědím počasí, bodům zájmu, cenám paliva a podrobnostem o možnostech parkování na ulicích i mimo ně. Centrální displej na přístrojové desce je nyní osmipalcový Ke zvýšení bezpečnosti přispívají kupříkladu autonomní nouzové brzdění (FCA) s rozpoznáváním vozidel a chodců, asistenty pro zamezení kolizím ve slepém úhlu výhledu (BCA) a pro rozjezd do kopce (HAC), podpora pro jízdu v pruzích (LKA), sledování únavy řidiče (DAW) nebo monitorování provozu za automobilem (RCCA). Signalizace nouzového brzdění (ESS) samočinně rozbliká výstražná světla k upozornění vzadu jedoucího vozu v případě náhlého prudkého snížení rychlosti. Do základní výbavy rovněž náležejí stabilizační zařízení Kia (VSM), vektorování točivého momentu pomocí přibrzďování kol, kontrola brzdění v zatáčkách (CBC) a zajišťování směrové stability (SLS). Kabina může být opatřena až sedmi airbagy. Zdroj: Kia Komentáře ke článku
|
Reklama